خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«حذف میرحسین، کروبی و خاتمی به صلاح نظام نیست»

قاسم میرزایی نیکو، عضو‌ فراکسیون امید گفت: در این روزهای متعلق به سرور و سالار آزادگان جهان یک بار دیگر تأکید می‌کنم که حذف سیدمحمد خاتمی و حذف میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی به صلاح نظام در این روزهایی که مردم چشم به راه صداقت هستند، نیست.

به گزارش ایسنا، قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: سلام بر امام حسین (ع) اباعبدالله، سید و سالار اصلاحات، سلام بر امام عصر آن امام عدالت. ما از آغاز اصلاح طلب بودیم. اصلاح طلبی براندازی نیست بلکه تحقق روح جمهوریت و اسلامیت است. ما نان به مزد نبودیم، ما فرزند انقلاب هستیم. جوانی نکردیم و همه خود را فدا کردیم. ما با جانمان بازی کردیم. هشت سال پای شرف و وطن ایستادیم ولی امروز آن دیگری یاغی و این دیگری در حبس است. ما اصلاح طلبان ممنوعه هستیم؟ آنقدر که بردن نام ما پیگرد قانونی دارد.

وی افزود: اصلاح طلبی نمرده است، ما بقایای نسل شب زدگانیم. اصلاح طلب انقلابی نه خورده و نه برده بلکه بر سر آرمان‌ها ایستاده، اکنون انتخابات تنها راه مردم‌سالاری است. اکنون لازم است اصلاح طلبان به خصوص فراکسیون امید گزارشی از فعالیت‌ها و موانع بدهند؛ چرا که دانستن حق مردم است. فشار حداکثری و پدیده ترامپیسم، وضعیت بد اقتصادی همه موجب عصبانیت مردم بوده و بی‌عدالتی و فساد مشکلاتی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم دماوند ادامه داد: در این شرایط دو راه داریم اول اینکه مردم را نبینیم، دموکراسی را کمرنگ کرده، جوانان منتقد، دانشجویان، کارگران و اهل رسانه را به جرم اعتراض ساکت کنیم و راه دوم اینکه با حقیقت آشتی کرده و راه را باز کنیم و در این روزگار سخت با حضور حداکثری مانند دوم خرداد ۷۶ که حمله آمریکا و یا مانند خرداد ۹۲ که تیغ تحریم‌ها را کند کرد و آبروی نظام را خرید به رأی مردم اعتماد کنیم. هر که دلسوز است باید از انتخابات آزاد دفاع کند و پای آن بایستد. جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مجلس قدرتمند است. ما نشان دادیم مسئله ما بقای ریاست نبوده و اصل نجات ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:  انتخابات بین بد و بدتر چیزی جز قهقرا نیست. یک انتخاب خوب و آزاد سرآغاز رشد است. این خواست دشمن است که ایران پیشرفت نکند.

میرزایی نیکو هم‌چنین  معتقدند: آمریکا و ترامپ اگر قرار است به مذاکره بازگردند برای تا قبل از انتخابات مجدد است و پس از آن مسئله از اعتبار ساقط است. در موضع قدرت هستیم و می‌توان با تکیه بر دیپلماسی مبتنی بر مصلحت و عزت و همچنین در سایه وحدت ملی در جهان سربلند بمانیم.

نماینده مردم دماوند عنوان کرد: در این روزهای متعلق به سرور و سالار آزادگان جهان یک بار دیگر تأکید می‌کنم که حذف سیدمحمد خاتمی و حذف میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی به صلاح نظام در این روزهایی که مردم چشم به راه صداقت هستند، نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب اقای میرزایی…شمارا چه میشود؟؟؟مگرنه دوروز قبل اتمام حجت شد؟؟هرگز هرگز نخواهند که بار دیگر کسی دراین انتخابات شرکت کند وخودرا درمعرض انتخاب قرار دهد که هم منافقین جنایتکاروهم دلواپسان داخلی بطورهمزبان اورا فتنه گر نامیدند…..ان سبوبشکست وان پیمانه ریخت…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا