خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گابریل کالدرون: پرسپولیس یکی‌ از سه تیم برتر دنیاست!

«گابریل کالدرون»، گزینه نهایی سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: این تیم برترین تیم آسیاست.

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون پس از حضورش در ایران خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: به هواداران این تیم بزرگ سلام می گویم. خوشحالم که در بین هواداران این تیم هستم. پرسپولیس یکی از سه تیم برتر دنیاست و قطعاً برترین تیم آسیاست.

وی افزود: امیدوارم موفقیت‌های این تیم با کالدرون (خودش) ادامه داشته باشد.

کالدرون همچنین به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: من خیلی خوشحال هستم که کارم را با تیم بزرگی چون پرسپولیس آغاز خواهم کرد. تیمی که خیل عظیمی از هواداران را در کنار خود دارد. پرسپولیس در آسیا و بلکه در دنیا، بهترین هواداران را دارد. سه بار پیاپی قهرمان شده است. نایب قهرمان آسیا است و در حال حاضر بهترین تیم ایرانی است. من هم آمده‌ام تا این راه را ادامه بدهم.

وی ادامه داد: قهرمانی اول سخت است. قهرمانی دوم سخت‌تر می‌شود و هر قدر بالاتر برویم کار سخت‌تر است. پرسپولیس نشان داد که سه بار پیاپی قهرمان شده است و من آمده‌ام تا چهارمین قهرمانی پیاپی خودش را با من بگیرد. ما به دنبال قهرمانی هستیم و من این چالش را قبول کرده‌ام. انگیزه خیلی زیادی دارم چون در باشگاه بزرگی هستم. تیم خوبی دارم و بهترین طرفداران هم کنار ما هستند. من قول می‌دهم بهترین تلاش خود را خواهم کرد و پرسپولیس نمایش تحسین برانگیزی خواهد داشت.

کالدرون درباره اهداف خود در پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من برای پرسپولیس ممکن است که کیفیت بازی خود را مقداری بالاتر ببرد. ما می‌خواهیم که این کار را انجام بدهیم و باور داریم با پرسپولیس از عهده انجام این کار برمی‌آییم. ما به دنبال بازی و فوتبال خوب هستیم که در ادامه‌اش قهرمانی هم باشد؛ فوتبالی که من، هواداران پرسپولیس، فوتبال آرژانتین و در کل فوتبال دنیا آن را دوست داشته باشیم. من اطمینان دارم هواداران از اجرای من و آنچه با تیم انجام خواهیم داد، خوشحال خواهند شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بزرگوار ایشون نگفتن یکی از سه تیم برتر دنیا. گفتنو هوادارانشون جزو 3هوادار برتر دنیان….یکبار دیکه زبان اصلی گوش کنید و اصلاح کنید خبر رو. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا