خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش فائزه هاشمی به ادعای عجیب متهم سرقت از بانک ملی

عرشه آنلاین نوشت:

فائزه هاشمی به ادعای متهم سرقت از بانک ملی واکنش نشان داد. متهم ردیف اول پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی امروز  ناگفته‌های این سرقت را بازگو کرد.


او در بخشی از اظهارات خود گفت که قصدم بانک ملی شعبه نیاوران بود، اما چون مسیرش دور بود و وسیله نداشتیم از سرقت آن صرف‌نظر کردیم. رفتیم سراغ بانک ملی شعبه دانشگاه تهران. بدون هیچ منظور و سوءنیتی. اینکه برخی‌ها می‌گفتند؛ ما از طرف سازمان یا کشوری خاص این بانک را انتخاب کردیم، اصلا درست نیست. برخی دیگر هم سرقت از صندوق امانات بانک ملی را سیاسی می‌دانستند. در صورتی که اصلا این‌طوری نبود و نیست.حتی فائزه هاشمی برای ملاقات و مصاحبه با ما به ترکیه آمد با این عنوان که دفترچه خاطرات آقای هاشمی‌رفسنجانی داخل صندوق امانات بوده است. در صورتی که چنین چیزی داخل صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه نبود و هیچ کدام از صندوق‌ها متعلق به فرد یا افراد سیاسی نبود.

 پس از انتشار این اظهارات فائزه هاشمی در پاسخ به آن گفت که «سالهاست ممنوع الخروجم چگونه به ترکیه بروم؟ سال گذشته ممنوع الخروج بودم و از مدتها قبل از سرقت صندوق امانات بانک، سفری به خارج از کشور نداشته ام. نسخه دستنویس خاطرات پدر در دفتر نشر معارف انقلاب است نه هیچ صندوق اماناتی»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تخریب آیت الله هاشمی از سیاست های کثیف دشمنان وی است وی فردی آزادی خواه و مردم دوست و دارای روحیه صلح طلب بود

    2
    2
    1. ایا سخنرانی تجمل گرایی در نماز جمعه معروف به خطبه مانور تجمل گرایی دورغ است 18 ابان 1368
      یا تورم سرسام اور زمان هاشمی چی
      بگذریم

  2. معلوم نیست که این حرف ها چیه ؟! دوباره نزدیک انتخابات شده و بعضی احتمالا ، می خواهند یه چیزی را از یه جایی دربیاورند و شروع کنند !
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین !

  3. تورو خدا بس کنین این خیمه شب بازی و دلغک بعزی و نمایشهای مسخره و نخ نما و هرچی که اسمش رو‌میزارین….
    بعد ماهم خر

    1. تا کی مثل کبک سر زیر برف می ماند…
      کسی که خواب هست رو میشه بیدار کرد اما کس یا کسانی که خودشان را به خواب زده اند را نمی شود بیدار کرد

  4. در این دنیای بیسر وته هر کاری که فکر کنی میشه وانجام میدن فایزه خانم در ان تاریخ مشخصه رفت امد در خروجیها وورودیها ثبت است وطیف مخالف رهبری هر طور شده در سخنان واعمال ورفتارشان میخاهند نشان بدن که مخالفند مثل حمایت از قصابان صهیونیست در این صورت اینها خودشان را انگشت نما کردن وظریف را پیشقدم کردن تا علنی طرفداری از صهیونها سخنرانی کند واماد خودشان را در مقابل اعتراضات جهانی دیدند حتی دانشگاهای امریکا

    7
    48
  5. ترس از هاشمی هنوز هم خیلی هارا بیخواب کرده،به این میگن ابهت وبزرگی که فقط شابسته هاشمی بود ولاغبر

    69
    46
  6. من نمیدانم چرا نقدر مسولین با این شیطان ها مدرا میکنند صبرشون زیاد یا مسئله خیانت به کشور است

    15
    49
  7. البته این سارق با چندتا چرند به مرحوم هاشمی رفسنجانی و خانواده ی وی احتمالاً موضوع سرقتش بایکوت و جرمش بخشیده شود

    4
    1
  8. امان از دنیا طلبان و مدعیان پیروی از ائمه .امان از بی تقوایی عده ای پرمدعا.چرا اینقدر درغ گویی خوب فائزه تکذیب هم نمیکرد براحتی میشود فهمید کذب گویی اقایان را.یا لابد هاشمی طی الارض کرده رفته ترکیه وامده
    بحث من سیاسی نیست اشتباه نکید.از انطرف ولایتی را بناحق می کوبند و… تقوا کجاست. اوصیکم بتقوالله

    2
    1
  9. برای خیانت هاشمی همین بس که وقتی در کمسیون امنیت ملی آمریکا اعلام می کنند که قدرت موشکی ایران با جنگ و تحریم متوقف نمیشه جز مخالفت داخلی، ناگهان در تفریح گاهش در کیش توئیت میزنه: موشک می‌خواهیم چکار؟!
    خدا می‌داند اگه امروز قدرت بازدارنده موشکی نداشتیم دشمنان غربی حتی اسرائیل و اعراب مرتجع چه بر سرمان می آوردند

    4
    6
  10. عکس رسوا کننده پرنس چالز با یک دختر در صندوق امانات یکی از بهترین و امنیتی ترین بانک لندن توسط کسی نگهداری میشد و برای جلوگیری از افشاء گری مبلغ قابل توجهی از خاندان فاسد بریتانیای کبیر از خون انسان ها، حق السکوت گرفته بود و در یکی از کشورهای امن در ویلایی لوکس زندگی میکرد.
    گروهی از بهترین سارقان توسط نیروهای امنیتی انگلستان به قصد دزدی از بانک تحریک کردند و دزدان بدون آگاهی از ماجرا به بانک دستبرد میزنند و صندوق مذکور هم شکسته و عکس دزدیده میشود رئیس دزدان تازه متوجه میشود از اعتمادش چه سوء استفاده ای شده و….
    حالا ماجرای بانک ما را عاقلان دانند و دیگر هیچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا