خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل مهناز افشار: مصر است پس از پایان قراردادش به ایران برگردد

وکیل مهناز افشار در ارتباط با بازگشت این هنرپیشه به ایران و پیگیری اتهامات وارده به وی گفت: آنچه که مسلم است بعد از اتمام مهلت قرارداد که مدت آن کمتر از دو ماه بوده است ایشان مصر هستند که به ایران برگردند و کارهایشان را پیگیری کنند.

عبدالصمد خرمشاهی به انصاف نیوز گفت: ایشان با جایی قرارداد بسته‌اند که باید این قرارداد به پایان برسد و تعهدشان را انجام بدهند. به من گفته بودند و همیشه هم که در تماس هستیم می‌گویند که مصمم هستند که برگردند و قطعا پاسخگوی آن اتهاماتی که متوجه‌شان شده است خواهند بود. منتهای مراتب تعهدی که آنجا دادند باعث شده است که نتوانند به موقع برگردند و آنچه که مسلم است بعد از اتمام مهلت قرارداد که مدت آن کمتر از دو ماه بوده است ایشان مصر هستند که به ایران برگردند و کارهایشان را پیگیری کنند.

او در ادامه عنوان کرد: ایشان در ارتباط با توهین و مطالب ناروا اظهار گله کرده و حق خودشان می‌دانند که نسبت به همه‌ی افرادی که اتهامات ناروا به ایشان نسبت داده بودند شکایت کنند اما در وهله‌ی اول لازم است در پرونده‌ی بابل حاضر شویم و پس از توضیح و رفع اتهاماتی که وجود دارد، در ارتباط با افرادی که بر خلاف قوانین -ازجمله قانون مطبوعات و همین‌طور اخلاق و انصاف- اقدام به انتشار مطالب ناروا کرده بودند، حق قانونی طرح شکایت دارند و امیدواریم که این مساله پیگیری شود و ایشان هم اقدامات قانونی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا