خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تدابیر مدیریتی مهندس جهرمی در پیشبرد اهداف حوزه‌ی ICT بسیار موثر بود

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: خیلی از اتفاقاتی که در شبکه‌ی ملی اطلاعات به وقوع پیوست، مرهون زحمات و حمایت‌های مدیریتی جناب مهندس جهرمی در شرکت ارتباطات زیرساخت بود.

ه گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس نصراله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با توجه به آنکه جناب آقای آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات دولت دوازدهم معرفی شدند، امیدواریم از حمایت بیشتر رسانه‌های تخصصی حوزه برخوردار شوند و بتوانند با رای بالایی در مسند وزارت قرار گیرند و ما هم بتوانیم به فعالیت هایمان با ثبات بیشتری ادامه دهیم.

وی ادامه داد: همانطور که در جریان هستید در این مدت که توفیق همکاری با ایشان را داشتیم، نقش موثری در توسعه‌ی دولت الکترونیک و شبکه‌ی ملی اطلاعات داشتند و به ویژه از زمان حضور ایشان در شرکت زیرساخت، میزان تحقق برنامه‌های ما در شبکه‌ی ملی اطلاعات شتاب بیشتری پیدا کرد و خیلی از اتفاقاتی که در شبکه‌ی ملی اطلاعات به وقوع پیوست، مرهون زحمات و حمایت‌های مدیریتی ایشان در شرکت ارتباطات زیرساخت بود.

جهانگرد خاطرنشان کرد: تدابیری که ایشان در طی این مدت در نظر گرفتند در پیشبرد اهداف حوزه ICT بسیار موثر بود و در حال حاضر توانستیم طبق برنامه در نظر گرفته شده حرکت کنیم و به اهدافمان برسیم.

معاون وزیر ارتباطات در پایان افزود: اگر کارنامه‌ی امروز ما در این حوزه خوب است، محصول مشارکت و تدبیر همین مدیران و به خصوص جناب آقای جهرمی در شرکت ارتباطات زیرساخت است که از همه دعوت می‌کنم از ایشان حمایت کنید.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا