خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عذرخواهی سعید آقاخانی

خبرآنلاین نوشت: سعید آقاخانی از اعمال ممیزی در مورد سریال «نون خ» برای پخش از تلوبیون (مرجع پخش برنامه‌های زنده و آرشیوی صداوسیما) توسط تلویزیون انتقاد کرد.

ابراز شرمندگی آقای بازیگر خطاب به مردم ایران

سعید آقاخانی، بازیگر و کارگردان شناخته‌شده که در ایام نوروز با فصل چهارم «نون خ» روی آنتن تلویزیون بود در یک استوری اینستاگرامی از ممیزی‌های صورت گرفته در مورد این سریال برای پخش از تلوبیون (مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما) انتقاد کرد.

او در این مورد نوشت: «ممیزی موضوع جالبی است که خودش می‌تواند دست‌مایه کارهای کمدی خوبی شود ولی خب نمی‌شود به آن پرداخت. علی‌الحساب این را خدمتتان عرض کنم که سریال «نون‌خ» بعد از ممیزی‌های تلویزیون برای پخش در تلوبیون مجددا و بدون اجازه ما توسط خود تلویزیون ممیزی شدید می‌شود که همین باعث شده است پرش‌های شدبد در طول قسمت‌ها به وجود بیاید و کسانی که سریال را از تلوبیون می‌بینند قطعا دچار سردرگمی می‌شوند. به هر حال شرمنده‌ایم.»

ابراز شرمندگی آقای بازیگر خطاب به مردم ایران

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امسال یک قسمت را دیدیم فهمیدیم ارزش دیدن نداره کلا هیچ کدام از فامیل و اطرافیان هم استقبال نکرده اند دیگه کندش را در آوردند بس که ….

    13
    13
  2. سعید خان داداش تو کارت را خوب و درست انجام دادی و منکه لذت بردم آز قسمت چهارم نون خ ولی بدان و آگاه باش وضعیت جامعه را بسمتی بردن که با قلقلک هم مردم دیگه شاد نمیشن پس خودتو بیخودی خسته نکن اکثر ملت در افسردگی شدید و پنهان بسر میبرند

    7
    2
  3. سلام متأسفانه گریم کارگردان ن.خ به کوردها نمی‌خورد و زیبایی لباس کوردها با آوردن خیاط ناشی و فضای نازیبا زیر سؤال رفته لطفاً کسانی فیلم بسازند که بر همه ابعاد فرهنگی یک ملت اشراف دارند و مقیم مرکز و دور نباشند تشخیص و تجربه دو بال یک کارگردان هستند و زبان کوردی شامل لکی کلهری سورانی مکریانی اورامی اردلانی هست که فقط تا حدودی به کلهری (کرمانشاهی)پرداخته شده امیدوارم از تجربه کارگردان پایتخت استفاده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا