خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت اکبر اعلمی به «جنبش دریافتی‌ام چقدر است»

اکبر اعلمی، نماینده ادوار مجلس و وکیل پایه یک دادگستری، در کانال تلگرامی خود نوشت:

لاریجانی، پزشکیان، مطهری، صادقی و مفتح نمایندگان مجلس سلسله جنبان «جنبش دریافتی‌ام چقدر است» شوند.

به منظور ایجاد شفافیت و آگاهی مردم نسبت به دریافتی‌های واقعی کلیه‌ی کارگزاران ارشد و جزء حکومتی پیشنهاد می‌شود در یک حرکت انقلابی کل ناخالص و خالص دریافتی‌های آنان در نظام در سال ۹۷ در یک سامانه در معرض دید افکار عمومی قرار گیرد و به موجب اقاله نامه‌ای اعلام کنند که درصورت کشف دریافتی‌های نقدی و غیرنقدی مازاد بر ارقام اعلام شده، یک‌دهم دارایی‌های آنان بنفع امورخیریه ضبط شود.

در همین راستا توصیه می‌شود که این اقدام از نهادی آغاز شود که به خانه‌ی ملت شهرت یافته است و دو وظیفه‌ی مهم قانونگذاری و نظارت را بر عهده دارد.
به موازات مجلس، کلیه‌ی مقامات قوه قضاییه نیز این اقدام را انجام دهند که وظیفه‌ی نظارت بر حسن اجرای قانون را برعهده دارند.

آنگاه ایندو دستگاه به موجب سازوکاری با قاطعیت از رییس جمهور، معاونین و وزرای او و کلیه‌ی مدیران دولتی و سازمان‌های وابسته به دولت و نهادهای انقلابی و همچنین اعضای هیات مدیره‌ی همه‌ی شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت بخواهند که به تقلید از آنان همین اقدام را انجام دهند.

نظر به صداقتی که در مسعود_پزشکیان نایب رییس مجلس، علی مطهری و محمود صادقی نمایندگان تهران سراغ دارم از آنها انتظار می‌رود که همراه با علی لاریجانی ریاست مجلس و محمدمهدی مفتح نماینده‌ی تویسرکان به عنوان یک نمونه از نمایندگانی که در چند شرکت نیز عضو هیات مدیره می‌باشد؛ ضمن انتشار هر دو فیش دریافتی نمایندگان، کل دریافتی‌های ۹۸-۹۷ خود از مجلس و غیر مجلس را نیز در کانال رسمی خود منتشر و بدینوسیله بانی و سلسله جنبان این جنبش شوند.

در این صورت مردم پی خواهند برد که آیا گرانی‌های افسارگسیخته و شرایط دشوار زندگی، برای کارگزاران نظام هم قابل درک و لمس هست یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. احسنت به افتخار آذربایجان جناب اکبر اعلمی
    جای بزرگمردانی چون اعلمی در کانون های قدرت خالیست.
    از قدیم گفته اند؛ ماه درخشنده چو پنهان شود، شب پره بازیگر میدان شود

  2. سلام
    چند سال است این چنین خبرها را میشنویم یقین دارم که این خواسته ها از طرف همان افرادی که باید دارایی هایشان را افشا کنند، بایکوت می شود، حالا به قول آقای اکبر علمی شیرد مرد خطه آذربایجان، یک رسانه شیر پاک خورده ای پیدا شده است و این خبر راکه خواسته اکثر مردم است منتشر کرده، به نظر تاثیر چندانی نخواهد داشت…
    مافیای سیاست و قدرت را حذف کنید تا مافیای فساد حذف شود…

  3. سلام ، ای کاش اعلمی خودش این کار را می کرد یعنی مجموع دریافتی خود را بدون کم و کاست بیان می کرد و همان شرط را رعایت می نمود .

    1. جناب اقای رستگاری بنده خدا آقای اعلمی غیر از یک خانه اقساطی و حقوق کارمندی چه چیزی دارد رو کند .!

    2. عزیزجان تاجایی که بنده اطلاع دارم آقای اعلمی حدود ۱۰ سال است که بازنشسته شده اند و تنها دریافتی اشان از نظام همان حقوق بازنشستگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا