خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب نقل قول جنجالی مصباح درباره‌ی «دعای امام زمان برای پیروزی احمدی نژاد»

سخنگوی جبهه پایداری نقل قولی از آیت‌الله مصباح یزدی درباره‌ی «دعای امام زمان برای پیروزی احمدی‌نژاد» در انتخابات۸۴ را بعد از ۱۴ سال تکذیب کرد!

مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری چنین اظهاراتی را از اساس کذب می‌خواند. او در خلال گفت‌وگویی با ایرناپلاس که مشروح آن در روزهای آینده منتشر می‌شود، می‌گوید: آیت‌الله مصباح هیچ‌گاه چنین صحبت‌هایی نکرده است.

سخنگوی جبهه پایداری اظهار می‌کند: آقای مصباح این (سخنان) را نگفتند و دروغ است. شما سند بیاورید تا ما بپذیریم. آقای مصباح پاک‌ترین روحانی و مجتهد است. آقای مصباح آدم کمی نیست و آدم حزبی هم نیست. ایشان مثل همه انسان‌ها احمدی‌نژاد را اصلح تشخیص دادند و برای آن زمان اشتباه نبود. هر کس در هر پستی بنشیند، بر اساس شرایط و عملی که دارد سنجش می‌شود. شما همه چیز را به هم می‌دوزید و می‌گوید نظر کرده امام زمان بوده! کی گفته؟ ما که خبر نداریم. شما دروغ می‌گویید. از نظر ما دروغ است.

او در واکنش به سوال که «ما نمی‌گوییم بلکه آقای مصباح گفته بودند امام زمان برای پیروزی احمدی‌نژاد دعا کرده بودند» می‌گوید: شما حرف بی‌سند نزنید. این را به شما القا کرده‌اند. من تکذیب می‌کنم. آقای مصباح حتی یک بار هم چنین حرف‌هایی نزده است. آقای مصباح هم فیلسوف است و هم فقیه. نمی‌دانم از این مقوله‌ها سر در می‌آورید یا نه! ایشان عادل هم هست و دروغ نمی‌گوید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا