خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نوبخت: ۴۳هزار میلیارد تومان برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام اختصاص پیدا کرد

«محمدباقر نوبخت»، معاون رییس جمهور با اشاره به وجود بیش از ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور، گفت: برای اتمام طرح‌های نیمه تمام ۴۳ هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت با حضور در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد، اظهار کرد: به استناد تحریم‌هایی که تاکنون اعمال شده، ایران اسلامی در حال سپری کردن سخت‌ترین تحریم‌ها است.

وی با بیان این‌که مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد، افزود: عملکرد آمریکا و ایران نشان داده که ایران به هیچ عنوان دنبال بمب هسته‌ای نبوده و همیشه به تعهدات خود پایبند است و در مقابل، آمریکا هم به هیچ عنوان به تعهدات خود متعهد نبوده و نیست.

رییس سازمان برنامه و بودجه، افت شدید درآمد را یکی از چالش های جدی دولت در شرایط کنونی دانست و گفت: پرداخت هزینه های پرسنلی و صرفه جویی ۶۲ هزار میلیارد تومانی در هزینه های دولت از جمله اقدامات در دستور کار جدی دولت است.

نوبخت تصریح کرد: هنر ما این است که بتوانیم در شرایط حساس کنونی با تدبیر و صرفه جویی هزینه‌ها طرح های نیمه تمام که قابلیت اتمام دارند را به سرانجام برسانیم.

معاون رییس جمهور حمایت از طرح‌های راه‌آهن و آب را از جمله اولویت های اجرایی دولت دانست و گفت: اگر طرح‌های نیمه تمام راه‌آهن و آب در استان یزد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند، قطعاً حمایت شده و اعتبار لازم پرداخت می‌شود.

وی در ادامه با بیان این‌که در حال حاضر ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد، گفت: اعتبارات استانی در سه ماهه اول پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه در پایان با بیان این‌که برنامه دولت برای ایجاد اشتغال جدید مشخص است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است شرایط ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۸۶ هزار نفر در سطح کشور و برای استاد یزد برای بیش از ۲۶ هزار نفر ایجاد شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا