خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هر شب در چهارباغ بزم‌های شرم‌آور انجام می‌شود»

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در خیابان چهارباغ هر شب بزم‌های شرم آوری انجام می‌شود، و افرادی که این اقدامات را حمایت می‌کنند بدانند خواست امت حزب الله مقابله با ابن برنامه‌هاست.

بخش‌هایی از اظهارات حجت‌الاسلام میردامادی به نقل از ایرنا به شرح زیر است:

*رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند نباید دل به غرب دوخت زیرا اروپا بدتر از آمریکا و آمریکا بدتر از اروپاست و باید روی پای خود بایستیم و به رحمت الهی امید داشت‌.

* (با اشاره به افزایش قیمت مسکن و تأمین سخت آن): اگر چه امید همه ما به رحمت الهی است ولی جوانی که ما او را تشویق می‌کنیم برای ازدواج با چه درآمد، مسکن و شغلی در این مسیر گام بردارد، بدانید دیر یا زود از دنیا خواهید رفت و لذا کاری کنید در پیشگاه خدا سر افکنده نباشید.

*هر روز وام‌های صدها میلیارد تومانی در اختیار برخی قرار می‌گیرد و به واسطه وابستگان اموال مردم را غارت کردند و امیدواریم قوه قضائیه با قاطعیت با این بی عدالتی‌ها مقابله کند. همین بانک‌ها اگر بخواهند به جوانی وام ازدواج دهند چقدر برای آنها مشکل آفرینی می‌کنند.

*آمریکا به واسطه رعبی که خدا از تسلیحات ما در دل آنها ایجاد کره است جرأت حمله ندارد و تمام تهدیدات، تحریم‌ها و مذاکرات آنها برای آن است که اسلحه خود را کنار بگذاریم.

*در خیابان چهارباغ هر شب بزم‌های شرم آوری انجام می‌شود، و افرادی که این اقدامات را حمایت می‌کنند بدانند خواست امت حزب الله مقابله با ابن برنامه‌هاست. مبارزه با بی حجابی هنوز محسوس نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا