خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح پلیس درباره‌ی دستگیری «غول» قاتل

سرهنگ داوودفرد، جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات دستگیری شرور سابقه دار متهم به قتل معروف به «غول» را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، روز پنج شنبه خبری در خصوص دستگیری غول قاتل هنگام فرار از کشور منتشر شد و صبح امروز سرهنگ داوودفرد با حضور در جمع خبرنگاران در مقر پلیس آگاهی تهران به تشریح پرونده این شرور سابقه دار پرداخت و گفت: اوایل خرداد ماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع نزاعی در یکی از محلات شرقی تهران اطلاع رسانی شد که پس از حضور مأموران پلیس در محل مشخص شد یک نفر با شلیک سلاح گرم در جریان نزاع به قتل رسیده است.

داوود فرد با بیان این که رسیدگی به این موضوع به مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد، افزود: کارگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کرده و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد قتل از سوی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و سطح یک محدوده شرق تهران به نام ح. غول رخ داده و او پس از ارتکاب به قتل از محل متواری شده است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بابیان این که تیم ویژه از کارآگاهان پلیس رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که متهم از تهران خارج شده است اما رایزنی‌ها و پیگیری‌ها برای شناسایی وی ادامه داشت تا این که کارآگاهان پلیس آگاهی از قصد این شرور برای خروج از کشور باخبر شدند.

وی با بیان این که سرانجام این فرد اواخر هفته گذشته در یکی از شهرهای غربی کشور و هنگام خروج از کشور دستگیر شد اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده متهم به تهران آورده شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

داوود فرد درباره‌ی انگیزه این شرور سابقه‌دار از قتل اظهار کرد: بنابر اعترافات متهم هدف از درگیری خودنمایی و جلب توجه بوده است. متهم و دوستانش با توجه به اختلافی که از قبل با مقتول و تعداد دیگری از دوستانش داشتند با یکدیگر قرار گذاشته بودند که در مقابل یکدیگر حاضر شوند در همین راستا نیز در روز درگیری مقابل یک مغازه قصابی درگیر شده و آن اتفاقات رخ داد.

ادعای متهم که ادعا داشت به تنهایی با دو نفر درگیر شده و هیچ هماهنگی از قبل نبوده است، از سوی جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران رد شد و او گفت: متهم با توجه به شرایط فیزیکی بدن و همچنین لقب اغواکننده‌ای که برای خود گذاشته بود تصور می‌کرد که آدم قدرتمندی است و می‌تواند هر کاری را انجام دهد بنابراین این که در این نزاع تنها بوده مورد تأیید نیست و او با چند نفر دیگر در این درگیری حضور داشته است.

داوود فرد با بیان این که اعترافات اولیه متهم اخذ شده و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد گفت: ممکن است با توجه به این اعترافات افراد دیگری برای تحقیق به پلیس احضار شوند.

وی با بیان این که پلیس امنیت و پلیس آگاهی نسبت به رصد و کنترل اراذل و اوباش اقدام می‌کند خاطر نشان کرد: بهتر است افرادی که سابقه شرارت و درگیری دارند بدانند که تحت رصد و کنترل پلیس بوده و در همین راستا دست از اقدامات خود بردارند، کما این که بسیاری از افراد دارای سابقه شرارت نیز دیگر مرتکب جرایم قبلی خود نمی‌شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا