خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مراسم یادبود مادر احمدی نژاد در تبریز میتینگ انتخاباتی شد

مراسم یادبود والده محمود احمدی نژاد با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از هوادرانش و با تعابیر عجیب سخنران مراسم در مسجد نظیروندی تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم یادبود محمود احمدی نژاد که بیشتر شبیه یک میتینگ انتخاباتی بود تا مراسم یادبود، با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از حامیان محمود احمدی نژاد در مسجد نظیروندی تبریز برگزار شد.
آنچه می خوانید حاشیه های این مراسم است:
*محمود احمدی نژاد ظهر امروز وارد تبریز شد و مورد استقبال محمد حسین فرهنگی،نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
نیکزاد،وزیر سابق مسکن و شهرسازی،میرتاج الدینی،معاون پارلمانی دولت دهم و هاشمی ثمره  در این سفر احمدی نژاد را همراهی می کردند.
*حامیان احمدی نژاد در بیرون از مسجد نظیروندی انتظار او را می کشیدند و با ورود او به مسجد با شعار “شعار هرچی مرده،احمدی بر می گرده” از او استقبال کردند.
*درحالیکه حجت الاسلام دادیزاده بر روی منبر سخنرانی می کرد،حامیان احمدی نژاد پشت به منبر و در حال تصویر برداری و عکاسی از احمدی نژاد با دوربین تلفن های همراه خود بودند.
*حجت الاسلام دادیزاده در سخنرانی خود تعابیر عجیب و شگفت انگیزی در خصوص احمدی نژاد به کار برد.وی در بخشی از سخنرانی خود گفت: اگر امام علی(ع) و امام حسین(ع) یک یار مثل احمدی نژادداشتند به آن سرنوشت دچار نمی شدند.
*حجت الاسلام دادیزاده در بخش دیگری سخنرانی احمدی نژاد را ابراهیم بت شکن لقب داد و مدعی شد برای رای دادن به احمدی نژاد در مسجد الحرام استخاره کرده و آیه حضرت ابراهیم آمده و با این آیه به احمدی نژاد رای داده است.دادیزاده ادامه داد: احمدی نژاد مثل حضرت ابراهیم بت های زیادی را شکسته است.
*سخنران مراسم یادبود احمدی نژاد به این تعابیر بسنده نکرد و با حدیثی از امام صادق(ع) مدعی شد احمدی نژاد لشکر رعب حضرت مهدی است که پیش از ظهور امام زمان(ع) برای ایجاد رعب در دل دشمنان حضرت مهدی(عج) ظهور کرده تا برای پایان غیبت زمینه سازی کند.
*حضور رسول خطیبی در این مراسم در نوع خود جالب بود! 
*حامیان احمدی نژاد که تعداد آنها کمی بیش از ۲۰۰ نفر تخمین زده می شود با شعار فقر،فساد و تبعیض احمدی نژاد بپا خیز،رییس جمهور سابق را بدرقه کردند.
* احمدی نژاد در برگشت با بازیکنان تیم استقلال تهران همسفر شد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا