خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد صریح «جمهوری اسلامی» از اظهارات امام جمعه تهران

روزنامه‌ی جمهوری اسلامی در یادداشتی با اشاره به اظهارات اخیر آیت الله موحدی کرمانی نوشت: آقایی که سال‌ها خودش در این نظام از مسئولان بالا بوده است در تریبونی که متعلق به بیت‌المال است فریاد می‌زند: آقا اگر با کلید نمی‌توانی این در را باز کنی با کلنگ بزن بشکن! (در بحث گرانی و دلایل آن می‌فرماید).

مثل اینکه ایشان از تحریم‌ها و فروش نرفتن نفت و اوضاع اقتصادی و بین‌المللی کشور کاملاً بی‌خبر است و همه سنگ‌ها را بر سر دولت می‌کوبد.

اگر بنابر چوب لای چرخ گذاشتن و سیاسی‌کاری باشد، شکست حتمی است و مردم حق دارند از کل مجموعه ناراضی باشند. بحث فقط رئیس‌جمهوری نیست که اکثریت آنان به او رای دادند. حالا در این شرایط و دریای طوفانی و موّاج اگر کسی به جای کمک به حرکت امن کشتی و به ساحل نجات رسیدن، میخی بردارد و کف آن را سوراخ کند باید گفت ضربه‌زنندگان واقعی خود او و امثال او هستند.

مصداق روشن اینگونه حرکات، تصمیم‌های عجیب و غریبی است که برخی به بهانه‌های گوناگون و توجهیات غیرموجه، اتخاذ می‌نمایند و مردم ناراضی و ناراحت را عاصی می‌کنند از حوزه حمل و نقل و ترافیک گرفته تا برخوردهای نسنجیده با ناهنجارهای فرهنگی جامعه تا دشمن‌تراشی‌های بی‌مورد و رقابت‌های سیاسی مبتذل و کاشتن بذر بداخلاقی و حیله‌گری و بی‌اعتمادی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی اینان پیام اوران اخلاق ورفتارهای نیکوی پیامبر وائمه هدی س(اموزگاران بزرگ خلقت )بایدباشند……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا