خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شهرداری درآمدهای حاصله از طرح ترافیک را روزانه به مردم اعلام کند»

«بهاره آروین»، رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از معاون حمل و نقل شهرداری خواست که تا درآمدهای حاصله از طرح ترافیک را حتی به صورت روزانه به مردم اعلام کند.

به گزارش ایسنا، بهاره آروین امروز در جلسه شورای شهر تهران واکنش به اجرای طرح ترافیک جدید با تشکر از رویکرد تحول‌گرای معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: هر نوع تغییر در وضعیت کنونی مقاومت‌های زیادی را همراه دارد و پافشاری و اصرار در تحول وضعیت فعلی با این که ممکن است هزینه‌های داشته باشد اما موجب افزایش شفافیت خواهد بود.

وی افزود: شفافیت در هزینه کرد موجب اعتماد سازی خواهد شد و پیشنهاد می‌شود درآمد حاصله از طرح ترافیک در یک حساب جداگانه واریز و پرینت حساب را حتی به صورت روزانه منتشر کنیم تا مردم بدانند که پول‌های طرح ترافیک صرف چه موضوعی می‌شود.

به گفته آروین، فرآیند اثبات سکونت در محدوده سخت است و موجب ایجاد صف‌های طولانی سکنه در دفاتر خدمات شده است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم به سمت حل مشکلات در اجرای این طرح پیش برویم ،گفت: درباره نرخ تملک موتور سیکلت‌ها باید چاره اندیشی شود هر چند که تحول یک شبه سیستم را عوض نمی‌کند و باید با اولویت بندی پله به پله جلو برویم و در دو سال باقی مانده مشکلات اجرای این طرح را حل کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا