خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار نماینده پوتین و دستیار ظریف درباره‌ی سوریه

نماینده ویژه «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه در امور سوریه در دیدار با دستیار ارشد وزیر امورخارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در امور سوریه و یمن تحولات دمشق از جمله تشکیل کمیته قانون اساسی و کارگروه تبادل بازداشت شدگان و ربوده شدگان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه، سرگئی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه و هیات همراه که به کشورمان سفر کرده اند، امروز با علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امورخارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در امور سوریه و یمن، دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار و گفت وگوی سه ساعته، تحولات سوریه از جمله شامل تشکیل کمیته قانون اساسی، کارگروه تبادل بازداشت شدگان و ربوده شدگان، برگزاری اجلاس آتی «روند آستانه» در شهر نورسلطان در ۱۰ و ۱۱ مرداد ماه سال جاری و همچنین نشست آتی سران کشورهای ضامن روند آستانه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خاجی و ورشنین همچنین در این دیدار درباره آخرین تحولات یمن و ضرورت پایان بخشیدن به بحران یمن از جمله از طریق اجرایی کردن توافقات استکهلم آن گفتگو و رایزنی کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا