خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امیرشهاب رضویان: ساخت بسیاری از فیلم‌ها سهل انگارانه است

اهالی سینما نظرات متفاوتی درباره‌ی فیلم‌های در حال اکران دارند و دیدن برخی از فیلم‌ها را به مخاطبین پرده‌ی نقره‌ای پیشنهاد می‌دهند.

امیرشهاب رضویان کارگردان و نویسنده‌ی سینما، سپیده عبدالوهاب تدوین‌گر سینما از میان فیلم‌های در حال اکران، فیلم‌های موردنظر خود را پیشنهاد می‌دهند.

رضویان: سرخپوست با فکر ساخته شده

امیرشهاب رضویان کارگردان و نویسنده‌ی سینما که فیلم‌های «مینای شهر خاموش»، «یک دزدی عاشقانه» و چند فیلم دیگر را در کارنامه‌ی فیلمسازی خود دارد، درباره‌ی فیلم پیشنهادی خودش به انصاف نیوز گفت: « فیلم «سرخپوست» را توصیه می‌کنم. قصه و کارگردانی خوب، به همراه طراحی صحنه‌ی جالب و بازی‌های خوب نوید محمدزاده و خانم پریناز ایزدیار از ویژگی‌های این فیلم است. به نظرم بسیاری از فیلم‌ها سهل انگارانه ساخته می‌شوند، اما سرخپوست فیلمی است که با فکر ساخته شده است.»

عبدالوهاب: موضوع کارت پرواز مهم است

سپیده عبدالوهاب تدوینگر سینما که تدوین فیلم‌های «خون بازی»، «مرگ ماهی»، «وقتی همه خوابیم» و چندین اثر سینمایی را در کارنامه‌‌اش دارد و دو سیمرغ نیز در کارنامه‌ی خود دارد، درباره‌ی فیلم پیشنهادی مدنظرش به خبرنگار انصاف نیوز گفت: «تمام فیلم‌های در حال اکران را ندیده‌ام، از میان آنها که دیده‌ام «کارت پرواز» را پیشنهاد می‌دهم. این فیلم به‌لحاظ ساختاری بسیار خوب است. کارت پرواز سینمای مستقل است و در حال حاضر ساخت اینگونه کارها بسیار سخت است و از این جنس فیلم‌ها باید حمایت شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا