خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه‌ی سازمان برنامه درباره‌ی «خبرسازی کذب» پیرامون اصلاح ساختاری بودجه

سازمان برنامه و بودجه کشور با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن ابراز تأسف از برخی خبرسازی‌های کذب درباره طرح اصلاح ساختاری بودجه توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان برنامه و بودجه کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

۱- ” طرح اصلاح ساختار بودجه ” بدنبال فرمان رهبر معظم انقلاب در آذر ماه ۱۳۹۷ و با هدف تبدیل تهدید تحریم‌های ظالمانه دشمنان ملت ایران به یک فرصت تاریخی برای اقتصاد کشور و همچنین کاهش وابستگی بودجه به نفت توسط کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور، تعدادی از اساتید دانشگاه و مؤسسات پژوهشی داخلی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی بر اساس نیازها و ضرورت‌های‌هایحاکم بر کشور تدوین و پس از پیشرفت و تکمیل این طرح در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ برای نخستین بار رونمایی شد.

۲- پس از انتشار عمومی این طرح نیز طی فراخوانی گسترده از عموم صاحب نظران و اندیشمندان نیز دعوت شد تا نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی و اقتصادی خود را برای تکمیل این طرح به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام و منعکس نمایند تا این سازمان با بهره مندی از نظرات مشفقانه ایشان اصلاحات لازم را اعمال و ایرادات احتمالی را رفع کند.

۳- مقرر است که این طرح در مجلس و شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مطرح و در نهایت با تنفیذ رهبر معظم انقلاب ابلاغ و اجرایی شود.
مجدداً از صاحب نظران دعوت می‌شود تا با مراجعه به سایت سازمان به نشانی www.mporg.ir نقطه نظرات خود در خصوص این طرح را به سازمان برنامه و بودجه کشور منعکس کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا