خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صداقت سحر قریشی و بی اعتمادی به شهرام جزایری

کانال تلگرامی برنامه ی «دید در شب» در گزارشی نوشت:

بر اساس آرای مخاطبان محترم ” دید در شب” در رای گیری صادق ترین مهمان تا برنامه یازدهم، دکتر محمد اصفهانی با کسب 92 درصد آرا به عنوان صادق ترین مهمان انتخاب شد.

سحر قریشی، شهرام جزایری، حسین پاکدل و حجت الاسلام جعفر شجونی مهمانان بعدی دید در شب بودند که در نظر سنجی میزان صداقت شان با ارای قابل توجهی مواجه شدند.

از میان این 4 نفر، سحر قریشی که مصاحبه اش بازخورهای بسیاری در شبکه های اجتماعی و رسانه ها داشت با کسب 93 درصد آرا به عنوان صادق ترین مهمان انتخاب شد و رکورد محمد اصفهانی را شکست.

حسین پاکدل که مهمان ویژه برنامه شب یلدا دید در شب بود نیز با رای بالایی رتبه دوم را در این رای گیری به دست اورد.

81 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقد بودند پاکدل با صداقت کامل با مردم صحبت کرده است.

ناگفته ها و روایت های جعفر شجونی از وقایع مهم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی واکنش تعدادی از مسئولان و فعالان رسانه ای را به همراه داشت. تایید ها و تکذیب های صحبت های رییس جامعه وعاظ از سوی کسانی که شجونی در گفت و گو درباره انها صحبت کرده بود تا چند روز بعد از انتشار مصاحبه نقل محافل خبری بود.

اما در این میان مردمی که به گفته مجری برنامه بهترین افراد برای قضاوت صداقت مهمانان هستند 59درصد به صداقت حجت الاسلام شجونی رای دادند.

شهرام جزایری یکی از پرحاشیه ترین مصاحبه های برنامه دید در شب را رقم زد. جزایری دراین گفتگو نتوانست پاسخ روشنی به سوال های صریح مجری بدهد.

امار نظرسنجی برنامه مشخص کرد 37 درصد بینندگان پاسخ “بله” به صداقت شهرام جزایری دادند و 63 درصد دیگر نتوانستند به حرف های او اعتماد کنند.

با گذشت 17 برنامه از دید در شب نام شهرام جزایری نیز به عنوان یکی از رکورد داران این برنامه در خاطرات “دید در شب” ثبت شد، رکورد غیر صادق ترین مهمان با مردم!

5333

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا