خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پدرزن پزشکیان درگذشت

پدرزن دکتر مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس امروز جمعه درگذشت.

به گزارش انصاف نیوز، تشیع جنازه ی حاج مجید مجیدی بعدازظهر امروز – روز جمعه ۴ تیر – از منزل او در تبریز به سمت مرند برگزار می شود.

همچنین مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز امروز از ساعت 6 تا 8 غروب در مسجد جامع دیزج‌علیای مرند – اول ورودی مرند – برقرار خواهد بود.

همسر دکتر پزشکیان حدود 22 سال پیش در سانحه ی جاده ای درگذشته است.

او دو سال پیش در برنامه ی «فیروزه» در تلویزیون که به همراه خانواده اش میهمان آن بود، از چگونگی ازدواج خود با همسرش گفت:

با همسرم هم دانشگاهی و هر دو عضو انجمن اسلامی بودیم، آن زمان فقط دو نفر از دانشجویان دختر در دانشگاه چادری بودند و یکی از آنها همسرم بود. وقتی با انقلاب فرهنگی دانشگاهها تعطیل شد ، از او خواستگاری کردم و خیلی راحت و ساده با مهریه یک جلد قرآن مجید ، یک جلد مفاتیح الجنان و یه شاخه نبات ازدواج کردیم و زندگی دانشجویی خود را ادامه دادیم.

پزشکیان با اشاره به کاهش رفت و‌آمد خانواده ها افزود: وقتی زندگی را ساده بگیریم، همه چیز ساده می شود. یادم می آید یک شب یکی از دوستان به اتفاق خانواده اش می خواستند به دیدارما بیایند . خانمم امتحان داشت و خیلی نگران بود که تدارکی نگرفته و غذایی آماده نکرده است. به او گفتم تو برو به درست برس و نگران نباش. وقتی مهمانمان آمد به او و همسرش گفتم این اشپزخانه و این هم مواد غذایی ، خودتان غذایی درست کنید و ما را مهمان کنید و همانطور هم شد. ما آن شب به درسمان رسیدیم و مهمانانمان خودشان از خود پذیرایی کردند.

پزشکیان با اشاره به مرگ زودهنگام همسرش گفت: برای من که یک دختر و دو پسر داشتم ، خیلی سخت بود ادامه زندگی پس از مرگ همسرم ، اما به خاطر بچه ها تصمیم گرفتم تنها بمانم .چون بچه ها ممکن بود راحت با این موضوع کنار نیایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا