خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر بهداشت، ملاک چهره معتدل از دیدگاه حداد عادل

غلامعلی حداد عادل سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد چهارمردان قم که به همت شورای اصولگرایان قم برگزار گردید، دهه فجر را فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌ها‌ی امام و رهبری دانست و اظهار کرد: مردم قم در ایجاد نهضت انقلاب اسلامی و حفظ آن نقش اساسی داشته‌اند.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از نسیم، وی با بیان اینکه دهه فجر با الگوگیری از فرهنگ عاشورا برای مردم آموزه‌های انقلابی را یادآوری می‌کند افزود: این دهه را باید همانند دهه عاشورا گرامی بداریم زیرا در این کشور به استقلالی رسیدیم که خون‌های بسیاری با تاسی به شهدای کربلا برای آن ریخته شده است و مردم این استقلال را حفظ خواهند کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای منشا دشمنی‌های علیه ایران را ایستادگی در برابر زورگویی‌های غرب دانست و تصریح کرد: مردم و مسئولان باید بیمه کردن انقلاب و رساندن پرچم این حکومت به صاحب اصلی آن باید به دنبال تعمیق اموزه‌های دینی و انقلابی در جامعه باشند زیرا هر چه مردم دین‌دار تر باشند آینده کشور بیشتر تضمین خواهد شد.
برخی تصور می‌کنند با کمرنگ کردن دین‌داری کشور بهتر اداره می‌شود
وی با تاکید بر اینکه اگر فردی فکر کند با کم‌رنگ کردن آموزه‌های دینی می‌تواند رضایت عده محدودی را کسب می‌کند اشتباه می‌کند زیرا او در مرحله اول غضب خداوند را برانگیخته و در مرحله دوم رضایت مردم فداکار را از دست داده است گفت: دین‌داری راه روشنی برای مردم است و این انقلاب از ابتدای راه مورد تهاجم دشمن قرار گرفته اما امروزه با چالش بزرگی روبرو شده زیرا دشمن با تجربه خود از جنگ‌های گذشته این بار جنگ اقتصادی را تحمیل کرده است.
حدادعادل با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که ما را میان اقتصاد و استقلال نگه دارد مطرح کرد: رهبر انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از این توطئه دانسته‌اند و ملت به عنوان تربیت‌شدگان مکتب عاشورا زیر بار ذلت نخواهند رفت و اجازه نمی‌دهند برای باری دیگر آمریکا به این کشور باز گردد به همین علت اقتصاد خود را آسیب‌ناپذیر خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: ‌اقتصاد مقاومتی باید همانند روحی در این کشور جریان داشته باشد تا همه اقدامات رنگی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد حتی در این مساجد نیز که کانون تجمع مردم است باید به دنبال تشریح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم و مردم را نسبت به وظایف آگاه کنیم هر چند مسئولان دولت در این ارتباط نقش اساسی دارد و باید با کارهای خود نگذارد دشمن چنگال تیزش را در پیکر ملت فرو کند.
تاکیدات رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی بی سابقه است
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکیدهای رهبر انقلاب اسلامی بر موضوع اقتصاد مقاومتی را بی‌سابقه دانست و تاکید کرد: اینکه رهبری مسئولان مختلف نظام را برای تشریح ابعاد اقتصاد مقاومتی گردهم می‌آورد نشان از اهمیت این موضوع است هر چند سبک زندگی اسلامی نیز در بیانات ایشان بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.
وی ترویج سبک زندگی اسلامی را یکی از نیازهای جامعه اسلامی برشمرد و عنوان کرد: برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید سبک زندگی اسلامی در جامعه ترویج داده شود و با حفظ استقلال مصرف‌گرایی غربی که امروزه در جامعه اسلامی تبلیغ می‌شود از بین برود و مردم به استقلال خود بازگردند.
حدادعادل ادامه داد: یکی از موضوع‌هایی که نمایندگان مجلس به مسئولان دولت تذکر می‌دهند این است که در شرایط کاهش قیمت نفت و تحریم مضاعف دشمن نباید ارز این کشور را بدهیم که برخی افراد مرفه ماشین‌های پر هزینه را به کشور وارد کنند و شرایط اصلی سبک زندگی اسلامی را می‌توان در زندگی‌های دوران ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده کرد.
دشمن از تحریم‌ها به هدف اصلی خود نرسیده
وی از سخن مسئولان کشورهای استبکاری که گفتند تحریم‌ها را تا مرحله‌ای ادامه می‌دهیم که مردم ایران از گرسنگی به خیابان‌ها بریزند یاد کرد و گفت: تحریم‌ها سال‌هاست آغاز شده اما هنوز دشمن به هدفش نرسیده است و این نشان می‌دهد که مردم ایران داراری ایمان قوی هستند و از آرمان‌های خود کوتاه نخواهند آمد.
حدادعادل مطرح کرد:‌ پرهیز از اسراف نیز در سبک زندگی اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و این موضوع به مردم محدود نمی‌شود بلکه مسئولان نیز باید در اقدامات خود به این اصل توجه داشته باشند، خانم‌ها نیز اصل دیگر اقتصاد مقاومتی هستند که باید با مدیریت اسلامی در خانه‌ها فشارهای اقتصادی کشور را کم کنند تا بتوانیم به دستاوردهای مناسبی در این زمینه برسیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آموزه‌های انقلاب اسلامی به کشورهای مختلفی نفوذ پیدا کرده است گفت: ثبات سیاسی یکی از ویژگی‌های ایران اسلامی است و مردم از سرمایه‌های این انقلاب که امنیت، ثبات سیاسی و وحدت است حمایت خواهند کرد.
وزیر بهداشت بدون جنجال و حاشیه به خدمت‌رسانی مشغول است
وی بر پرهیز از حاشیه‌سازی در جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: اعتدال یعنی شرایط دوران سال 76 الی 84 دوباره رخ ندهد تا مردم رای خود را پس بگیرند بلکه افراد پاک و لایق بدون توجه به نام گروهی خود در جایگاه مسئول به مردم خدمت کنند اما خط قرمز ما فتنه است که رهبر انقلاب اسلامی نیز بر رعایت این خط تاکید دارند زیرا افرادی که در سال 88 به انقلاب جفا کردند نباید دوباره در این نظام بکار گرفته شوند.
حدادعادل حرکت‌های وزارت بهداشت و درمان را قابل تقدیر دانست و افزود: آقای هاشمی فردی است که بدون هیچگونه جنجالی به کارهای خود می‌پردازد، از همین رو مجلس از وی حمایت می‌کند؛ اگر ما از دولت انتقاد می‌کنیم قصد تضعیف آن را نداریم و در مجلس به دنبال این هستیم که کار جامعه اسلامی به شیوه بهتری پیش برود و در این روند خلالی ایجاد نشود؛ حکمی که در ارتباط با معاون اول رئیس جمهور قبلی صادر شده به اینکه این فرد از چه کسی هزینه مورد نظر را دریافت کرده بر می‌گردد نه اینکه به چه کسی داده است.
قوه قضاییه علت حکم رحیمی را تشریح کند
وی با اشاره به محکومیت معاون اول دولت گذشته ادامه داد: این شخص گفته که من بخشی از پول را به 170 نفر از نمایندگان دادم، ببینید که چه جنجالی بر سر این مسأله در برخی از رسانه‌ها ایجاد شده به گونه‌ای که اصل مسأله را تغییر دادند، حکم قوه قضاییه مربوط به پول گرفتن است اما برخی برای رسیدن به منافع خود این گونه جنجال‌ها را مطح می‌کنند، این گونه جنجال آفرینی سبب ناامیدی جامعه می‌شود و به نظر قوه قضاییه باید علت حکم خود را نیز برای مردم تشریح می‌کرد.
عادل عادل با اشاره به نقش استان قم در پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: قدرتی به جز دین برابر دین نمی‌تواند ایستادگی کند به همین علت مردم قم باید بدانند قم این استان با توجه به جایگاهش مورد طمع دشمن است و دشمن با درایت و حکمت علما تا کنون به جایی نرسیده اما به دنبال ایجاد جریان‌های انحرافی در این شهر بوده و خواهد بود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا