خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اکران پر ماجرای باربی در خاورمیانه!

اکران فیلم باربی در خاورمیانه با حاشیه‌هایی همراه شده است.

به‌گزارش انصاف نیوز و به نقل از «۳۰نما»، سانسور «باربی» (Barbie) در بعضی از کشورهای خاور میانه مدیران برادران وارنر را به دردسر انداخته است. «ورایتی» گزارش داده است که «سینماهای واکس» که پخش‌کننده محلی وارنرها در خاور میانه است، اکران «باربی» به کارگردانی «گرتا گرویگ» را به ۳۱ آگست موکول کرده است. این فیلم قرار بود ۱۹ ژوئیه و دو روز پیش از آمریکا در خاور میانه اکران شود.

در این گزارش می‌آید که مقامات بعضی از کشورها از برادران وارنر درخواست کرده‌اند مضامین همجنسگرایانه و تراجنستی فیلم سانسور شود. وارنرها ممکن است با این درخواست‌ها موافقت نکند و در نتیجه «باربی» در کشورهایی چون عربستان سعودی، کویت، امارات متحده عربی و مصر روی پرده نرود.

پلتفرم «موستو» (Movsto) عربستان سعودی یکشنبه شب این هفته در توییتر اعلام کرد که «باربی» در عربستان، کویت، قطر، امارات متحده عربی، مصر و بحرین اکران نخواهد شد. واکس و برادران وارنر تا این لحظه واکنشی به این گزارش‌ها نشان نداده‌اند.

با این حال «مارگو رابی» بازیگر و تهیه‌کننده فیلم پیش‌تر به مجله «اتیتود» گفته بود که «[عروسک‌های باربی در این فیلم] گرایش جنسی ندارند.»

«باربی» به تازگی از فروش جهانی ۸۰۰ میلیون دلاری عبور کرده و انتظار می‌رود تا هفته آینده به ۱ میلیارد دلار برسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا