خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد روس‌ها برای مذاکره؟ / سردار جوانی:‌ مذاکره نخواهیم داشت

سایت بصیرت در بخش اخبار ویژه در «نشریه اخبار و تحلیل‌ها شنبه 22 تیر» نوشت:

«روس‌ها در ملاقات با مقامات ایرانی پیام دونالد ترامپ مبنی بر مذاکره دوباره با ایران در سطح سران کشورها را منتقل کرده‌اند؛ یعنی در سفر شهریور ماه رئیس‌جمهور کشورمان به نیویورک برای شرکت در اجلاس سازمان ملل، ترامپ، پوتین و روحانی با یکدیگر مذاکره کنند. جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این پیشنهاد اعلام کرده است، وقتی آمریکایی‌ها از برجام خارج شده‌اند، چگونه می‌توان با آنها مذاکره کرد؟! ایران مذاکره را فقط در سطح وزرای خارجه پذیرفته است.»


خبر تکمیلی در ساعت ۲۲:

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

«سردار سرتیپ پاسدار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب در واکنش به ادعای یک فعال رسانه‌ای به نقل از دفتر سیاسی سپاه مبنی بر اینکه ایران مذاکره مستقیم با آمریکا را پذیرفته است، ضمن تکذیب این شایعه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره‌ای با مقامات آمریکا نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد از طریق عملیات روانی و جنگ نرم بر افکار عمومی تاثیر بگذارد، ادامه داد: دشمن می‌خواهد بی اعتمادی را در لایه‌های جامعه به وجود بیاورد.

معاون سیاسی سپاه با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها صلاحیت مذاکره را نداشته و به تعهداتشان پایبند نیستند، اضافه کرد: امروز در دستگاه‌های مختلف در موضوع عدم مذاکره اتفاق نظر وجود دارد.

سردار جوانی با بیان اینکه شایعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی اصالت، پایه و اساس ندارد، یادآور شد: مطالب مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی جنبه عملیات روانی داشته و مطرح کنندگان این مطالب سرخوردگان سیاسی هستند.

یک فعال رسانه‌ای به نقل از دفتر سیاسی سپاه مدعی شده بود که ایران، مذاکره ⁩ مستقیم با آمریکا را پذیرفته، اما فقط در سطح وزیران خارجه».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا