خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و شاوس 13 اسفند 1401

پخش زنده پورتو و شاوس 13 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته 23ام لیگ برتر پرتغال رویارو خواهند شد.

تیم‌های پورتو و شاوس امشب و از ساعت 23:59 به وقت ایران در هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال رویارو خواهند شد. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و شاوس 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پورتو و شاوس 13 اسفند 1401

پخش زنده پورتو و شاوس 13 اسفند 1401

پورتو رده دومی و 51 امتیازی که با مهدی طارمی این فصل هم در اروپا و هم در لیگ داخلی خوش درخشیده، حداقل در لیگ پرتغال مقهور درخشش چشمگیر بنفیکای پرستاره شده است. آن‌ها بعید است شانسی برای رسیدن به بنفیکا داشته باشند و بیشتر برای حفظ رده دومی می‌جنگند. آن‌ها امشب میهمان شاوس رده سیزدهمی و 26 امتیازی هستند.

پورتو در 5 بازی آخر خود سه برد و دو شکست کسب کرده و شاوس سه شکست، یک تساوی و یک برد. در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر اما برتری مطابق انتظار با پورتو است.

پورتو 9 بار بر شاوس پیروز شده و شاوس تنها 1 بار موفق به شکست دادن پورتو شده است. یک بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و شاوس 13 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا