خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز طلا، سکه و ارز

قیمت‌‌های طلا، سکه و ارز امروز (۲۴ تیرماه) نه تنها در بازار روند کاهشی داشته، بلکه نرخ ارز در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته باز هم با کاهش همراه بود.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) با کاهش ۶۰ هزار تومانی، چهار میلیون و ۲۹۰ هزار تومان فروخته شد.

سکه طرح قدیم نیز چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارد که ۸۰ هزار تومان کاهش یافته است.

همچنین نیم‌سکه ۱۰ هزار تومان گران شده و دو میلیون و ۲۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه هم ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

هر قطعه سکه یک گرمی با ۲۰ هزار تومان کاهش ۹۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۴۱۲ هزار و ۲۹۰ تومان داد و ستد می‌شود که حدود ۶,۰۰۰ تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده است.

این در حالی است که در بازارهای جهانی، قیمت هر اونس طلا کاهشی بوده و ۱۴۱۱ است.

کاهش قیمت دلار

بانک‌ها امروز (۲۴ تیر) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۲ هزار و ۱۸۸ تومان بود، امروز ۱۲ هزار و ۹۱ تومان خریداری شد.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۶۲۹ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز بیش از ۱۰۰ تومان کاهش داشته است.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۵ هزار و ۱۹۷ تومان خریداری می‌شود.

نرخ ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۳۱۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش یافته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا