خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مانیفست اصلاح طلبی تا 2 ماه آینده می رسد

یک نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان این که ما استراتژی تعامل مثبت با حاکمیت ضمن حفظ هویت اصلاح طلبی را در پیش گرفته‌ایم، اظهار کرد: در حال حاضر در حال تدوین مانیفست هم برای تعیین شرایط کاندیداها و هم حفظ ارتقاء منافع ملی در چارچوب قانون اساسی هستیم که تا یکی دو ماه آینده آماده می‌شود.
محمدرضا تابش در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که بخشی از آرایش مجلس آینده منوط به عملکردهاست، گفت: این مساله می‌تواند هم عملکرد دولت تا مقطع انتخابات باشد و هم عملکرد اکثریت مجلس از این نظر که تا چه اندازه با جریاناتی که در انتخابات رای مردم را به دست آورده همراهی می‌کند و یا همان مواضع قبل از انتخابات را خواهد داشت.
خواهر زاده ی رییس دولت اصلاحات اظهار کرد: در واقع ترکیب مجلس تا حدودی بستگی به برنامه‌های طیف‌های مختلف دارد از یک طرف اصلاح طلبان و از طرف دیگر اصولگرایان.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما به اصطلاح استراتژی تعامل مثبت با حاکمیت ضمن حفظ هویت اصلاح طلبی را در پیش گرفته‌ایم.
این نماینده اصلاح طلب مجلس اظهار کرد: در حال حاضر نیز در حال تهیه مانیفست‌ها هستیم که هم کاندیداهایمان چه شرایطی باید داشته باشند و هم حرف‌های ما برای مردم در جهت حفظ ارتقاء منافع ملی در چارچوب قانون اساسی، حفظ حریم حرمت بزرگان از جمله مقام معظم رهبری باشد.
تابش با بیان این که مانیفست مدنظر تا یکی دو ماه آینده آماده می‌شود اظهار کرد:‌ اکنون در مرحله تدوین قرار دارد که در آینده نزدیک آن را ارائه می‌کنیم و مردم هم می‌توانند دست به انتخاب بزنند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا