خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد و ولورهمپتون 10 دی 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و ولورهمپتون 10 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته هجدهم لیگ جزیره به مصاف هم می‌روند.

در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر جزیره، امروز و از ساعت 16:00 به وقت ایران در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، منچستریونایتد ولورهمپتون در استادیوم خانگی گرگ‌ها یعنی مولینکس به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و ولورهمپتون 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و ولورهمپتون 10 دی 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و ولورهمپتون 10 دی 1401

منچستریونایتد که با اریک تن هاخ به مرور دارد هوادارانش را امیدوار می‌کند، شاید حال با جدایی رونالدو به مقصد النصر عربستان به نوعی آرامش درون تیمی و رسانه‌ای نیز برسد و بهتر مسیر خود را طی کند. آن‌ها که با 29 امتیاز در رده پنجم لیگ هستند و حتی شانس گرفتن رده چهارم تاتنهام را هم دارند، امروز میهمان ولورهمپتون رده هجدهمی و 13 امتیازی به سرمربی‌گری خولن لوپتگی، سرمربی سابق سویا، رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا هستند.

منچستریونایتد در 5 بازی اخر جز دو شکست در دو بازی دوستانه برابر کادیز و رئال بتیس، 3 برد برابر برنلی، ناتینگهام فارست و فولام کسب کرده و وضع خوبی دارد.

ولورهمپتون هم با وجود روند بد ابتدای فصل، با لوپتگی حال بهتری دارد و در 5 بازی آخر، 3 برد برابر اورتون، گیلینگهام و کادیز، 1 تساوی برابر امپولی و یک شکست برابر آرسنال ثبت کرده است.

در 16 تقابل پیشین دو تیم در سالیان اخیر، 8 بار یونایتد و 4 بار ولورهمپتون پیروز شده‌اند. در 5 بازی آخر هم یونایتد 3 بار پیروز شده، 1 تساوی ثبت شده ولورهمپتون یک بار پیروز بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و ولورهمپتون 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا