خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منع تعقیب روزنامه کیهان از چند شکایت

سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل میرحسین موسوی، سیدمحمد خاتمی و سیدعلیرضا بهشتی در گفت‌وگو با انصاف نیوز، دلیل قرار موقوفی و منع تعقیب 19 شکایت از روزنامه کیهان را مشمول مرور زمان به دلیل «عدم پیگیری قضایی» عنوان کرد.

محمود علیزاده طباطبایی به انصاف نیوز گفت: به هر جهت ما شکایت کردیم و مرتبا هم پیگیری می‌کردیم. دادسرا مقام تعقیب است و وظیفه دارد که بدون هیچ وقفه‌ای شکایت‌ها را تعقیب کند. دادسرا خودش شکایت را نگه داشته و حالا اعلام کرده است که مشمول مرور زمان تعقیب شده، چون از زمانی که ارائه‌ی شکایت شده تا امروز تصمیم گرفته نشده است و دادسرا وارد ماهیت دعوا نشده است و قرار موقوفی تعقیب صادر شده است. ما اعتراض و دلایل‌مان را اعلام می‌کنیم. از نظر ما دادستانی وقت که وظیفه‌اش بوده با سرعت تعقیب کند و پیگیری نکرده است، مرتکب تخلف شده است. ما که کوتاهی نکرده‌ایم. تنها دلیل صدور این قرار مرور زمان بوده و عمدا گذاشته‌اند 5 سال بگذرد، تا امسال اعلام کردند که مشمول مرور زمان شده است.

قرار منع تعقیب برای شکایت‌های ۸۸ تا ۹۱ از روزنامه‌ی کیهان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مصونیت قضایی یعنی این نه اونچه نمایندگان مجلس تصور داشتنش رو دارند. یک ماه اگه شریعتمداری رفت زندان ریشمون رو می تراشیم اونهم نه مثل لاف برخی در مورد زندان رفتن دختر هاشمی.

  2. همین قدر کافی است که بگویم آن کسی که گوش به توصیه‌های اکید رهبری و علمای بزرگ و مسئولان امنیتی کشور ندادند و دستورات و به سمپاشی دشمنان ملت عمل کرده و در انتخابات شرکت نکرده که بهانه‌اش را همراهی(!) با مردم اعلام کرده، آن کسانی که سنًشان در سال ۸۸ اقتضاء نمی‌کرده که مسائل را بفهمند یا نبوده‌اند تحقیق کنند چه کسانی در سال ۸۸ بر طبل دروغین تغلًب در انتخابات کوبیدند و رای مردم را به مسخره گرفتند و ۸ ماه به کشور خسارتهای مالی و جانی و آبرویی وارد کردند و الآن داد همراهی با مردم را می‌زنند.
    آقای خاتمی! شریعتمداری گفته این دادگاه علنی باشد؛ اگر جرات داری که نداری برو شکایاتت را با کمک آن وکلای زبردستت پیگیری کن؛ کمترین فایده‌‌اش سرگرمی مردمی است که آن جناب دم ازش می‌زنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا