خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی دولت: هیچ دوره‌ای به سختی دوران کنونی نبوده است

«علی ربیعی»، سخنگوی دولت با بیان اینکه هیچ دوره‌ای در نظام جمهوری اسلامی ایران به سختی دوران کنونی نبوده است، گفت: تمام مسائل و دشواری‌ها با رهبری‌های خردمندانه ولایت فقیه و همراهی دولت به راحتی حل و مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در نشست هم اندیشی احزاب، تشکل‌ها، فعالان سیاسی، دانشگاهی و اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در محل استانداری این استان افزود: حدود هزار میلیارد تومان تاکنون وام ارزان قیمت به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

وی افزود: ۶ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات ارزان برای فعالیت‌های کارآفرینی NGO ها و کانون ورزش و جوانان در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که باید به درستی از آن استفاده شود.

وی ادامه داد: ۳۴ میلیارد تومان پروژه شامل ۶ میلیارد تومان در حوزه گردشگری، ۴ میلیارد تومان در حوزه فرهنگی، ۲۰ میلیارد تومان در حوزه دامداری و ۴ میلیارد تومان در «روستای بدون بیکار» در سفر به سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های یادشده در منطقه سیستان سبب اشتغال شمار زیادی از افراد این منطقه و افزایش بخش درآمدی خانوارها خواهد شد.

ربیعی گفت: سیستان و بلوچستان در بخش تخصیص اعتبارات و تسهیلات در اولویت دولت قرار دارد و برنامه‌های بسیاری در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری این استان در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه چهره سیستان و بلوچستان به زودی تغییر کرده و شکوفا خواهد شد، افزود: یکی از مباحث جدی در این استان توانمند سازی مردم این منطقه است.

وی یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان را فقدان گفت‌وگو دانست و بیان کرد: توجه به نهادهای مدنی و استخراج راه‌حل‌ها از گفتار اعضای این نهادها در برطرف کردن بسیاری از مشکلات کمک کننده است.

رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه در دوران سختی قرار داریم، گفت: برای عبور از این دوران سخت نیاز به میانجی‌های اجتماعی و قوی شدن جامعه داریم.

ربیعی تصریح کرد: ۱۸ ماه نگران کننده را پشت سر گذاشته و ۲۴ ماه آینده نیز بسیار روشن و امیدوار کننده است.

سخنگوی دولت اظهار کرد: دشمن با برنامه از قبل تعیین شده سعی در فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران داشت و برای سه ماه بعد از آن نیز برنامه‌هایی در سر پرورانده بود.

وی با بیان اینکه امروزه هر استانی اگر خواهان رشد و تعالی است باید از تفکرات و توان نیروهای خود آن سرزمین استفاده کند، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان کانون توسعه می‌خواهد و لازمه آن داشتن یک تیم مدیریتی قوی است که خوشبختانه استاندار سخت کوش و خوش فکر این استان به همراه معاونان و مدیران توانمند تیم مدیریتی قوی و متخصص را تشکیل داده اند.

ربیعی ادامه داد: همواره به سیستان و بلوچستان نگاه امنیتی بوده اکنون که شرایط این استان متغیر شده اگر خواهان بیرون راندن این تفکر از اذهان عمومی هستیم باید زندگی مسالمت آمیز مردم این استان به جوامع نمایش داده شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا