خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امکانات جالب در آپدیت جدید تلگرام

شایان مهرانپور، بخش فناوری انصاف نیوز: اگر شما از طرفداران برنامه‌ی پیام‌رسان تلگرام هستید و عاشق فرستادن اموجی‌ها و استیکرها به جای پیام‌های متنی هستید پس حتما آپدیت جدید تلگرام شما را خوشحال خواهد کرد.

دیگر لازم نیست برای دسترسی به بات‌هایی که برای شما عکس و تصویر و اطلاعات و GIF و غیره را می‌آورند صفحه‌ی جدیدی در تلگرام خود باز کنید.(به عکس‌هایی متحرکی که بین عکس و ویدیو هستند GIF گفته می‌شود) تلگرا م در آپدیت جدید خود دسترسی سریع به این امکانات را فراهم کرده است.

در دنیای تکنولوژی اصولا بات‌ها بسیار آزار دهنده و زائد هستند اما در برنامه‌ی تلگرام کاملا قضیه متفات است، وقتی شما به دنبال پیدا کردن اطلاعاتی هستید که آن را بلافاصله برای مخاطبانی بفرستید که در حال صحبت با آن‌ها هستید، بات‌ها بسیار مثمرثمر واقع می‌شوند.

در نسخه‌های قبلی تلگرام شما باید ابتدا بات را به گروهی که در آن هستید اضافه می‌کردید یا به آن یک پیغام خصوصی می‌دادید تا بتوانید از امکانات آن بهره‌مند شوید اما در آخرین آپیدت این برنامه که به تازگی منتشر شده است دیگر لازم نیست که هیچ‌کدام از این کارها را انجام دهید، بلکه شما فقط کافیست نام بات را در هر گروهی که هستید بنویسید و به دنبال آن کلیدواژه‌ای که به دنبال آن هستید را بیاورید و تلگرام برای شما اطلاعات مربوطه را می‌آورد، برای مثال اگر شما @gif excited را بنویسید برای شما عکس‌های متحرک با موضوع شگفت‌زدگی را می‌آورد.

و اگر شما عاشق ارسال GIFها هستید حالا می‌توانید با سرعت 20 برابر آن‌ها را ارسال کنید چرا گه هم اکنون تمام GIFها در دیتابیس‌ سرورهای تلگرام دخیره شده‌اند و به فرمت mpeg4 تبدیل شده‌اند. این یعنی اینکه شما می‌توانید GIFهایی با حجم پایین‌تر اما با همان کیفیت ارسال کنید که این ترفند باعث افزایش سرعت ارسال شما می‌شود.

منبع انگلیسی: androidcommunity.com

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا