خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن هاشمی: انتخابات شورایاری در چهارم مرداد برگزار می‌شود

محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه انتخابات شورایاری توسط وزارت کشور قانونی خوانده شده، از برگزاری این انتخابات در چهارم مردادماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری منطقه ۲ تهران گفت: سال ۹۸ باید سالی قرار گیرد که تلاش شورا و شهرداری برای شهروندان تهرانی نمود ویژه‌ای داشته باشد و حرکت‌های محیط زیست که امسال انجام می‌شود باید همگی در جهت حفظ محیط زیست شهر تهران برای شهروندان تهرانی نمود داشته باشد. قطعا افتتاح پارک پدر و یا فضای عمومی میدان هفت تیر حرکت‌های بسیار ویژه و موثری هستند.

وی افزود: احداث پروژه‌های کوچک همچون بوستان پدر در همه مناطق و محلات تهران بسیار موثر هستند و باعث می‌شوند که مردم از احداث چنین پروژه‌هایی خوشحال شوند.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع انتخابات شورایاری‌ها اشاره کرد و افزود: از امروز شنبه هفته تبلیغات شورایاری‌ها آغاز شده و این انتخابات توسط وزارت کشور قانونی خوانده شده و به این ترتیب چهار مرداد ماه این انتخابات برگزار خواهد شد.

وی افزود: شوراهای شهر و روستا و انجمن‌های محلی در کنار شورای نگهبان، مجلس و … که در قانون از آنها یاد شده، با یکدیگر ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‌دهند و هر کجا  که هر یک از این موارد تشکیل نشود و یا ناقص باشد، قطعا در تکمیل این روند با مشکلات مواجه خواهیم شد.

وی تاکید کرد: در انتخابات شورایاری‌ها ۱۷۰۴ صندوق در محلات شهر تهران به صورت الکترونیک به برگزاری این انتخابات کمک خواهند کرد. رد صلاحیت‌های حداقلی آن هم تنها به دلیل کمبود مدارک بوده و باید تا اینجا و برای این عملکرد از تشکیلات اجرایی این انتخابات تشکر کنیم.

هاشمی با شااره به توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: باید به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست مریزاد بگوییم که با یک حرکت قانونی این دزدی دریایی انگلیسی‌ها را پاسخ داد. پاسخی قانونی که همه دنیا بدانند نباید با ایران برخوردهای غیرقانونی داشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا