خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آشنایی با مهمانپذیر آراز تهران و رزرو آن با رادار361

رپورتاژآگهی

در سفر به تهران به صورت مجردی استفاده از مهمانپذیرها گزینه مناسب و کم هزینه تری برای مسافران تهران است.  برخی از مهمانپذیرها در مرکز شهر تهران قرار دارند که دسترسی به مراکز مهم را برای مسافران راحت‌تر می‌کند. آشنایی با انواع مهمانپذیرها در تهران و هتل‌های تهران به انتخاب و رزرو آن‌ها از پیش از سفر کمک زیادی خواهد کرد. سایت رادار361 یک سایت تخصصی رزرو هتل تهران و اقامتگاه‌های مختلف در کشور است که پس از معرفی گزینه‌های مختلف در رزرو هتل تهران به مسافران کمک زیادی می‌کند. در ادامه با رزرو مهمانپذیر آراز تهران بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی مهمانپذیر آراز تهران

این مهمانپذیر نوساز که در سال 1398 افتتاح شده‌است در موقعیت مکانی خوب و مناسبی قرار دارد. مهمانپذیر 3 طبقه و 21 اتاق برای اقامت با امکانات مناسب ارائه می‌دهد. مهمانپذیر آراز تهران تنها سالن صبحانه خوری و کافی‌شاپ دارد و برای ناهار و شام مهمانان می‌توانند به رستوران‌های اطراف هتل که تنوع غذایی زیادی دارند مراجعه کنند. این مهمانپذیر که در میدان انقلاب قرار دارد دسترسی راحتی به انواع کتابفروشی‌ها و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها برای مسافران ایجاد می‌کند. دانشگاه تهران و امیرکبیر در فاصله ده دقیقه‌ای از مهمانپذیر آراز تهران قرار دارند.

خدمات و امکانات مهمانپذیر آراز تهران

در مهمانپذیر آراز تهران خبری از امکانات هتل‌های تهران با امکانات لوکس نیست اما مکانی مناسب برای اقامت ارزان در سفرهای کاری و اداری برای دانشجویان خواهد بود. سالن صبحانه‌خوری و کافی‌شاپ مهمانپذیر که در همکف قرار دارند خدمات مناسبی به مهمانان ارائه می‌دهند. هتل دسترسی راحتی را به اینترنت در لابی و اتاق‌ها برای مهمانان قرار داده‌است. اتاق‌های مهمانپذیر که دوتخته و یا سه تخته هستند امکانات مناسبی دارند. سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، تلویزیون و حمام در تمام اتاق‌ها برای مهمانان وجود دارند. آسانسور و تاکسی سرویس شبانه‌روزی برای رفاه مهمانان در مهمانپذیر در نظر گرفته شده‌است.

در لابی مهمانپذیر میز و مبلمانی برای استراحت و گفتمان مهمانان با کیفتی مناسب قرار دارد. پذیرش مهمانپذیر که توسط پرسنل مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی اداره می‌شود از مهمانان با احترام پذیرش می‌کنند. از دیگر خدمات مهمانپذیر خدمات اینترنت، فکس و پرینتر هستند که برای سفرهای اداری و دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. مهمانان می‌توانند از خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق در زمان اقامت استفاده نمایند. این مهمانپذیر کوچک فضایی برای پارکینگ ندارد.

موقعیت مکانی مهمانپذیر آراز تهران و فاصله تا مراکز مهم

درست است این مهمانپذیر کوچک است اما فاصله کمی با بسیاری از مرکز مهم شهر دارد. علاوه بر نزدیکی دانشگاه‌ها، کتابفروشی‌های قدیمی و مهم در نزدیکی میدان انقلاب و این مهمانپذیر تهران هستند. مراکز خرید مهم در خیابان جمهوری تنها 15 دقیقه با مهمانپذیر فاصله دارند. بیمارستان مدائن در فاصله پنج دقیقه‌ای مهمانپذیر قرار دارد. مسافران می‌توانند برای نوشیدن قهوه و چای به کافی‌شاپ‌ها و اغذیه فروشی‌های اطراف مراجعه کنند و قدم بزنند. پارک لاله تهران در فاصله 7 دقیقه‌ای با تاکسی و اتومبیل از این مهمانپذیر قرار دارد که برای استراحت و تفریح و مطالعه کتاب مکان مناسبی محسوب می‌شود.

اگر در زمان رزرو مهمانپذیر آراز تهران با تکمیل ظرفیت مواجه شدید، مهمانپذیر محمدی تهران گزینه مناسبی برای جایگزین کردن است. مهمانپذیر محمدی تهران 10 واحد اقامتی دارد که در سال 1396 نوسازی شده‌است. برخی از آثار تاریخی تهران مانند کاخ گلستان، باغ نگارستان، مدرسه دارالفنون و عمارت مسعودیه در فاصله نزدیک از این مهمانپذیر قرار دارند. بازار بزرگ تهران و رستوران مسلم که از مراکز مهم شهر هستند چند دقیقه با مهمانپذیر محمدی تهران فاصله دارند.

مزایای رزرو هتل و مهمانپذیر تهران با رادار361

رزرو هتل تهران و مهمانپذیر به صورت آنلاین در سفر به پایتخت از پیش از سفر یکی از نکات مهم است زیرا تنوع هتل‌های تهران و مهمانپذیرها آنقدر زیاد است که رزرو حضوری هتل را کاری دشوار می‌کند. سایت گردشگری رادار361 پس از دریافت مقصد و زمان سفر به کاربران هتل‌های مختلف را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند در بخش‌های مختلف سایت با فیلترهای موجود در مورد نوع هتل، میزان هزینه، امکانات هتل خود تصمیم بگیرند. در سایت رادار361 موقعیت هتل نسبت به آثار تاریخی و مراکز مهم و گردشی شهر به کاربران نشان داده می‌شود. همچنین وضعیت طرح و ترافیک نسبت موقعیت مکانی هتل‌های تهران و مهمانپذیرها به مسافران ارائه می‌شود.

در سایت رادار361 اطلاعات کامل هتل‌ها و مهمانپذیرها در زمان رزرو به صورت متن و تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا با کسب اطلاعات و مشاهده تصاویری از فضای بیرونی و داخلی هتل و اتاق‌ها بتوانند انتخاب درست‌تری داشته باشند. کاربران نیز می‌توانند از نظرات دیگر مسافرانی که تجربه اقامت در آن هتل و مهمانپذیر را داشته‌اند مطلع شوند. این نظرات باعث ترقیب برای ارائه بهتر خدمات توسط هتل‌ها و پرسنل به مهمانان می‌شود تا در بازار رقابتی با دیگر هتل‌ها بتوانند مسافران بیشتری به هتل خود برای رزرو و اقامت جلب نمایند.

سایت رادار361 با موتور جست و جوی قوی خود پس از دریافت اطلاعات کاربران بهترین و ارزان‌ترین هتل تهران و مهمانپذیر را به مسافران پیشنهاد می‌دهد و در هزینه سفر خود می‌توانند صرفه‌جویی کنند. شما به راحتی می‌توانید تمام مراحل آشنایی با هتل‌های مختلف و رزرو را در منزل و تنها با تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی و بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت با کم‌ترین هزینه رزرو نمایید. شما به آسانی می‌توانید گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین هتل و مهمانپذیر متناسب با شرایط خود را رزرو نمایید و از سفر خود خاطره ماندگاری داشته باشید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا