خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مگر گزارشگر زن هم داریم؟

«زهرا شاهسوند»، خبرنگار انصاف نیوز: بازی سپیدرود تهران و مس رفسنجان از هفته‌ی سوم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی برگزار شد که یکی از گزارشگران این بازی برای رادیو ورزش یک زن بود.

جمعه دوم شهریور از هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان، بازی سپیدرود تهران و مس رفسنجان حدود 80 نفر تماشاچی داشت و عکاسان و خبرنگارهای بسیاری از رسانه‌های گوناگون در ورزشگاه حاضر بودند. اتفاق جالب و متفاوت در این بازی گزارش شدن آن توسط یک گزارشگر زن در رادیو ورزش بود. هفته‌ی قبل هم «آرزو جعفرپور» گزارشگر دیدار استقلال، فولاد بود.

خبرنگار انصاف نیوز با «نیلوفر گودرزی» یکی از گزارشگران بازی سپیدرود تهران و مس رفسنجان، مصاحبه‌ای انجام داده است که در ادامه می‌آید:

+نظرتان را درباره‌ی گزارشگری زنان بگویید؟

_گزارشگری زنان اتفاق مثبتی است که در طی چند وقت اخیر در رادیو ورزش شکل گرفته است که مسابقات ورزشی لیگ برتر فوتبال خانم‌ها به صورت زنده گزارش می‌شود. می‌تواند در جذب اسپانسر برای تیم‌ها خیلی کمک کند.امیدواریم که روند گزارش کردن بازی‌های بانوان ادامه داشته باشد، چون بازتاب خیلی خوبی هم در این مدت که بازی‌ها گزارش شده گرفتیم.

بازیکنان بانوان هم در لیگ و هم در بازی‌های آسیایی جاکارتا عملکرد خیلی خوبی داشتند و درخشیدند. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. خیلی خوب است که با گزارشگری توانمندی‌های بازیکنان زن به گوش مردم برسد و از این اتفاق خیلی خوشحالم.

+ااین بازی اولین تجربه‌‌ی گزارشگری شما است؟

_از هفته‌ی اول لیگ برتر زنان گزارشم را شروع کردم. اما در رشته‌های دیگر کار گزارشگری انجام داده‌ام.

+نظرتان راجع به بازی چیست؟

_ بازی الان که فوق‌العاده بود. بازی سپیدرود تهران را در هر سه بازی که داشته گزارش کردم و بازیکنان و ملی پوشان خیلی خوبی دارد و درخشیدند. مس رفسنجان هم تیم قوی است که خانم فاطمه اعتدادی خانم گل آسیا و لیگ سال پیش را در اختیار دارد ولی می‌توانستند در این بازی بهتر کار کنند. درکل برای تمام بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

+آیا برای بازی مردان هم گزارش کرده‌اید؟

_نه! برای کوهنوردی مردان گزارش کردم که میدانی بوده نه لحظه‌ای.

+دوست دارید ورزش مردان را هم گزارش کنید؟

_ترجیح می‌دهم که با گزارشگری از ورزش زنان بیشتر بتوانم به ورزشکاران خانم کشورم خدمت کنم چون در این مدت لازم بوده که بیشتر دیده و حمایت شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا