خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مرد ۶۲ ساله سر همسرش را برید

سردار قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مردی ۶۲ ساله در زاهدان همسرش را به طرز هولناک در منزلش به قتل رساند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: قتل زنی سالخورده در یکی از خیابان های زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیم بررسی صحنه قتل پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی‌های صحنه این جنایت مشخص شد مردی ۶۲ ساله با یک قبضه چاقو سر همسر ۶۱ ساله اش را بریده و در گوشه‌ای از منزل نشسته و گریه می کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پسر ۳۲ ساله این زوج سالخورده که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود اعلام داشت زمانی که برای سرکشی از والدین به منزل پدری مراجعه کردم با این صحنه هولناک مواجهه شدم و موضوع را به پلیس گزارش کردم.

وی بیان کرد: در ادامه تحقیقات از فرزند این زوج سالخورده مشخص شد پدرش ناراحتی اعصاب و روان داشته و مدت هاست که دارو مصرف می کرده است.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات در این رابطه خاطر نشان کرد: متهم به قتل پس از بازجویی های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا