خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند پیام تسلیت برای درگذشت همسر آیت الله جنتی

پیام تسلیت در پی درگذشت همسر آیت‌الله جنتی
 آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت همسر مکرم آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است.
بسمه تعالی
آیةالله جناب آقای جنتی
دبیر محترم شورای نگهبان دامت برکاته
درگذشت بانوی مؤمن و انقلابی، همسر مکرّم جنابعالی را به آن جناب و دیگر بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت پروردگار و علو درجات برای ایشان مسألت مینمایم.
سید علی خامنه‌ای
۷ فروردین ۱۳۹۴
تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به خاندان جنتی
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به خاندان جنتی، درگذشت مرحومه صدیقه مظاهری را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در این پیام آورده است: درگذشت بانوی مؤمنه مرحومه شادروان سرکار خانم صدیقه مظاهری را به آیت الله مظاهری و خاندان محترم جنتی و کلیه بازماندگان و بستگان آن مرحومه تسلیت می گویم.
وی افزوده است: از درگاه احدیت برای آن فقیده سعیده غفران و رحمت الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر مسالت می کنم.
جهانگیری درگذشت همسر دبیر شورای نگهبان را تسلیت گفت
معاون اول رییس جمهوری در پیام های جداگانه به آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت همسر آیت الله جنتی و مادر وی را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری روز شنبه در پیامی خطاب به آیت الله احمد جنتی ضمن تسلیت درگذشت همسر وی غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن فقیده سعیده از خداوند متعال خواستار شد.
معاون اول رییس جمهوری همچنین در پیام دیگری به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تسلیت درگذشت مادر وی تاکید کرد درگذشت مادر مکرمه و مومنه جنابعالی موجب تأسف و تألم خاطر اینجانب شد.
وی، در این پیام آمرزش و رحمت الهی را برای آن بانوی بزرگوار و سلامتی و شکیبایی را برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسالت کرد.
پیام تسلیت حجت الاسلام سید حسن خمینی 
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیام های جداگانه در گذشت همسر آیت الله جنتی و والده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به ایشان تسلیت گفت. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران – تهران، در متن پیام یادگار امام به آیت الله جنتی آمده است: حضرت آیت الله جنتی دامت برکاته مصیبت وارده را خدمت جناب عالی تسلیت عرض نموده، برای حضرت عالی صحت و عافیت و برای آن مرحومه حشر با صالحان مسئلت دارم. 
همچنین درمتن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: برادربزرگوار جناب آقای علی جنتی درگذشت مادر محترمه و بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده ، از خدای سبحان برای همه بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا