خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت صدای انفجار پیاپی در آستارا چه بود؟

خبرگزاری ایسنا نوشت: رزمایش شبانه پدافندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محدوده پایگاه دریایی ارتش در آستارا سه شنبه شب در اطراف این شهرستان مرزی برگزار شد.

دلیل صدای انفجارهای پیاپی در آستارا چه بود؟

رزمایش شبانه به منظور آمادگی هرچه بیشتر نیروهای پدافندی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه دریایی آستارا برگزار شد و به مدت چند دقیقه اهداف فرضی در شب مورد حمله پدافندی قرار گرفت و صدای انفجارهای پیاپی شبانه در این شهرستان مرزی مربوط به رزمایش این نیرو است و صدای آن دقایقی در بخش‌هایی از شهرستان آستارا با شدت تمام شنیده و موجب نگرانی مردم شد.

سید حمید موسوی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه مردم شهرستان مرزی بندر آستارا از علت انفجارها خبر نداشتند و ممکن است نگران شده باشند، افزود: صداهای شنیده شده در راستای برگزاری رزمایش شبانه برای سنجش آمادگی نیروهای نظامی مستقر ارتش(نیروی دریایی) است. وی تصریح کرد: جای نگرانی از برگزاری رزمایش برای مردم شهرستان آستارا وجود ندارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا که سه گمرک زمینی، ریلی و دریایی دارد، با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در منتهی الیه غرب استان گیلان و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا