خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چمران: اروپا هم مثل آمریکاست!

«مهدی چمران»، رییس سابق شورای شهر تهران می‌گوید: اروپا هم مثل آمریکا است و غیر قابل اعتماد. نمی توان به آنها هم اعتماد کرد، چون اروپا بدون اجازه آمریکا آب هم نمی خورد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران شامگاه گذشته (جمعه) در همایش رزمندگان خمینی در حسینیه اعظم بادرود اظهار کرد: اروپا هم مثل آمریکا غیر قابل اعتماد است و نمی توان به آنها هم اعتماد کرد، چون اروپا بدون اجازه آمریکا آب هم نمی خورد.

وی افزود: امروز مسئله اصلی ما اقتصادی است و احیای تولید ملی امری مهم و اجتناب ناپذیر است و باید فکری به حال احیای تولید ملی کنیم.

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: امروز اسرائیل و آمریکا دشمنان این نظام و انقلاب هستند و نباید خودمان با دو دستگی و اختلافات آب به آسیاب دشمن بریزیم.

وی تصریح کرد: نشانه‌های همین دو دستگی این است که می‌گویند، هیچ کشور اروپایی از ما نفت می خرد و باید نفتمان را به دیگران بفروشیم که پول آن را در صندوقی ریخته و از آن پول به ما غذا و دارو بدهند.

چمران خاطر نشان کرد: قدرت دفاعی ایران این روزها به گونه ای است که پهپاد گران قیمت آمریکایی را سرنگون کرده و این پیغامی بود برای آمریکا که ما ترسی از آنها نداریم.

وی گفت: آمریکایی‌ها آنقدر ذلیل شدند که پیغام به ایران دادند که آبرویمان در حال رفتن است، بگذارید نقطه ای در ایران را بزنیم و ما گفتیم اگر نقطه ای را بزنید ما ۱۰ نقطه ار خاک شما را می زنیم.

رئیس سابق شورای شهر تهران افزود: اگر اتحادمان را حفظ کنیم و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، قطعا به پیروزی می رسیم و سربلند خواهیم شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا