خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل علی دایی: برای دیدن دوستش به دادسرا رفته بودیم

وکیل علی دایی درباره‌ی علت حضور او در دادگاه کیفری که توسط خبرنگار ایسنا رسانه‌ای شد، گفت: آقای دایی برای دیدن یکی از دوستانش به بخش دادسرا رفته بود و اصلاً دادگاه کیفری هم نرفت.

عسگری پیش‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوزگفت: او در بخش دادسرا باکسی کاری داشت و به آنجا سری زد و برگشت؛ من هم با ایشان بودم. درواقع خبرنگار ایسنا بدون مقدمه و با یک لحن بد از آقای دایی پرسید «شما اینجا پرونده دارید؟» و در حالی‌که می‌توانست بپرسد برای چه‌کاری اینجا هستید؟ آقای دایی هم از لحن سؤالش ناراحت شد و گفت «به شما ربط ندارد!»

او افزود: این خانم خبرنگار سؤال پرسیدنش اشکال داشت و آقای دایی هم متناسب با لحن سؤالش به او جواب داد؛ اما این خبرنگار از موقعیت رسانه‌ای خود استفاده کرد و از این عنوان استفاده کرد که آقای دایی در دادگاه کیفری حاضرشده است و از این کارهای ژورنالیستی که برخی از خبرنگاران استفاده می‌کنند. به‌هرحال آقای دایی هم مثل سایر انسان‌ها در همه‌جا دوست، دشمن و مخالف دارند؛ نمی‌توان که همه چی را رسانه‌ای کرد و بگوییم قصد دیدار چه کسی را داشته است؟

ایسنا 31 تیرماه گفته بود: «هم‌زمان با دادگاه نجفی، علی دایی و وکیلش در راهروی دادگاه کیفری استان تهران دیده شدند. او از پاسخ به سؤالی درباره علت حضورش در دادگاه خودداری کرد.»

انتهای پیام

حاشیه‌های سومین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا