خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«گرانی اقلام مورد نیاز هیأت‌های عزاداری مورد توجه قرار گیرد»

«محمدجواد ابطحی»، نماینده‌ی خمینی‌شهر مجلس گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم و برپایی مراسم عزاداری به ویژه در خمینی‌شهر با بیش از ۳۵۰ هیات عزاداری، گرانی اقلام مورد نیاز این هیأت‌ها موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا کالاهای مورد نیاز این عزیزان به قیمت مناسب و به موقع تامین شود.

به گزارش ایسنا، سیدمحمدجواد ابطحی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس خطاب به رییس جمهور متذکر شد: آیا جنابعالی خانواده معظم شهدا و ایثارگران را چشم و چراغ این ملت می‌دانید؟ اگر می‌دانید وضعیتی که برای بیمه درمانی ایثارگران ایجاد شده چه حکمی دارد؟ برای بهبود شرایط آنها تدبیر کنید.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگیان کشور، گفت: آقای رییس جمهور اگر معتقدید معلمی شغل انبیاست، چرا مانع ارتقاء علمی و تحصیلی معلمان می‌شوید؟ چرا به رتبه‌بندی معلمان توجه نمی‌کنید؟  حرمت و عزت معلمان کجاست؟ چرا پاداش ضمن خدمت و پایان خدمت این عزیزان پرداخت نمی‌شود؟ چرا آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف حق التدریسی‌ها در هیأت دولت به تصویب نرسیده است؟

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم و برپایی مراسم عزاداری به ویژه در خمینی‌شهر با بیش از ۳۵۰ هیات عزاداری، گرانی اقلام مورد نیاز این هیأت‌ها موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا کالاهای مورد نیاز این عزیزان به قیمت مناسب و به موقع تامین شود.

ابطحی به وزیر کشور متذکر شد: از تجربه سال‌های گذشته برای برگزاری مراسم اربعین درس گرفته و از هم اکنون برای این موضوع برنامه‌ریزی کنید تا مردم مانند سال‌های گذشته به دلیل گرانی کرایه‌ها مشکل ورود و خروج پیدا نکنند.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بر طبق بخشنامه 29/4/98 دانشگاه آزاد، افزایش حقوق کارکنان در سال جدید 5 درصد اعلام شده است. لطفاً در این مورد خبر تهیه کنید. صدای ما در دانشگاه آزاد به جایی نمیرسد. لااقل شما اطلاع رسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا