خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار قریب‌الوقوع بین اردوغان و اسد تحت نظارت پوتین

روزنامه السفیر لبنان در مقاله‌ای از نشست قریب‌الوقوع بین بشار اسد و رجب طیب اردوغان تحت نظارت ولادیمیر پوتین در پایان ماه سپتامبر جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد بلوط، مقاله‌نویس روزنامه لبنانی السفیر در مقاله‌ای تحت عنوان “‌پوتین اسد و اردوغان را جمع می‌کند” به اطلاعاتی در زمینه آغاز مقدمات دیدار سه جانبه بین بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه‌ایش و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اشاره کرد که مقدمات آن از زمان سفر اردوغان به سن پترزبوگ در ۹ اوت آغاز شد.

نویسنده مقاله این دیدار احتمالی را با سفر رسمی علی مملوک، رئیس امنیت ملی سوریه به مسکو مرتبط دانسته است. این مقاله نویس به نقل از منابع دیپلماتیک غربی و روس تاکید کرده است که مملوک احتمالا زمان دیدار اردوغان و اسد را روز سه شنبه جاری اعلام کند.

این نویسنده خاطرنشان کرده است که دستورکار دیدار بعد از سفر هاکان هیدان، رئیس سازمان اطلاعات ترکیه به دمشق تعیین خواهد شد.

این در حالی است که مقامات رسمی ترکیه هیچ چیزی درباره سفر هیدان به دمشق نگفته و همچنین از تصمیم اردوغان و اسد برای دیدار با یکدیگر چیزی اعلام نکرده‌اند.

همچنین مقامات رسمی سوریه، روسیه هیچ اظهار نظری در این باره نکرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    از این برقع پوش های چفییاتی ( کراواتی ! ) برای حفظ قدرت و ثروت شخصی، هر کاری بر می آید! آقای اردوغان و خانواده، مظهر تام و تمام این رفتار هستند!

  2. اردوغان وخانواده ايشان اصالتاازخاندانی بزرگ مذهبی هستندوهمیشه الویت اول روزمره زندگی شان رعایت مسایل مذهبی برگزاری نمازوعبادت اول وقت ودیگرمسایل مذهبی مسلمانان ودستورات قران اسمانی الهی میباشدحتی اولین واکنش اردغان بنقل ازدامادایشان درپاسخ خبرنگاری گفت ایشان قبل بدون هیچ واکنشی وسخنی اول رفتنددورکعت نمازخوادندبعدسوارهواپیماوعازم استانبول شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا