خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر علیرضا داودنژاد درباره‌ی نمایش آنلاین «خروج»

علیرضا داود نژاد کارگردان سینمای ایران در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت :

بسته بندی، نحوه پخش و قیمت گذاری سه ویژگی تعین کننده کالا برای دستیابی به رونق یا کسادی در بازار است. اگر صدفیلم جدید و موجود سینمای ایران سرجمع کالایی فرهنگی باشد که قرار است از طریق وی او دی به بازار نمایش خانه گی عرضه شود در ان صورت در درجه اول به یک بسته بندی مناسب نیاز دارد. مثلا تیزرها و انونس هایی کوتاه و بلند که پلان هایی از همه این صد فیلم در ان ها دیده شود. طراحی تبلیغات محیطی گسترده برای بیلبوردها و پل ها در تهران و مراکز استان وهمه شهرهای کوچک‌ و بزرگ کشور.بمباران تبلیغاتی بسته بندی کلی و هریک از صد فیلم در همه شبکه های رادیویی و تلویزیونی داخلی و همچنین در انواع رسانه های موجود در شبکه های مجازی.مصاحبه با صدها فیلمساز و هنرپیشه و عوامل تولید فیلم ها و استفاده از فیلم های پشت صحنه و …ومقدماتی تر از همه انتخاب عنوان و شعار مناسب مثلا :«گنج سینمای ایران در وی او دی ملی» و…….. با فراهم شدن اینگونه مصالح در مرحله اول نوبت به مرحله پخش می رسد که بایدمحتوی تبلیغاتی اماده شده در یک زمان مناسب و بتدریج و با یک سناریوی سنجیده وارد فضای دیداری شنیداری کشور شود و مثلا در یک روز معین با تبلیغات محیطی روی پل ها وبیلبوردهای سراسری اغاز شود و با تیزرها و انونس ها و مصاحبه ها در شبکه های مجازی و کانال های رادیویی و تلویزیونی ادامه پیدا کند و زمینه را برای ورود «گنج سینمای ایران در وی او دی ملی» اماده کند و فیلم ها را در بسته بندی های چندفیلمی و با اینترنت پرسرعت و کم هزینه به دسترس احاد ملت برساند.

در مرحله بعد پیداست که با اینگونه معرفی و تبلیغ فراگیر و اثر گذار ده ها ملیون مخاطب در سراسر کشور اماده استفاده از این ‌پگیج بی نظیر می شوند . قیمت گذاری ارزان در این مرحله می تواند استفاده و استقبال وسیع تر مخاطب را تضمین کند. افزایش وسیع مخاطب پیداست که بر قیمت اثر می گذارد و می تواند افزایش قیمت در اینده را ممکن کند.

بی گدار نباید به اب زد. اینگونه که مسولان می گویند بسته بودن سالن های سینما شاید ماه های متوالی ادامه داشته باشد و باز شدن ان ها نیز تا بازگشت به روزهای عادی زمان می برد بنابراین اجرای پروژه وی او دی ملی و عرضه صد فیلم تازه سینمای ایران به ملت اگرچه سرعت بالا اما برنامه ریزی و هماهنگی و اجرای سنجیده می خواهد.

خط شکنی و ورود بی مهابای فیلم سینمایی «خروج » به شبکه موجود نمایش خانگی مبارک باشد و انشاله که جان سالم به در ببرد اما برای اجرای کلی این پروژه بهتر است با اتحاد صنفی و برنامه ریزی جلو برویم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا