خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین روزهای میعاد صالحی در صندوق بازنشستگی

ریاست سازمان بازرسی کل کشور از مکاتبه با وزیر کار در مورد تخلف در انتصاب میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل صندوق بانشستگی کشوری خبر داد.

همچنین جمعی نمایندگان نیز با طرح سوال از محمد شریعتمداری خواستار پاسخگویی او در مورد انتصاب میعاد صالحی شدند که انصاف نیوز در این باره شنیده است وزیر رفاه خواستار مهلت دو هفته‌ای برای انتقال ميعاد صالحی شده است و در پی این توافق، نمایندگان سوال کننده نیز سوال خود را پس گرفتند.

انصاف نیوز در زمان انتصاب ميعاد صالحی از انتقاد تند رییس جمهور نسبت به این انتصاب خبر داده بود [لینک]؛ هفته‌ی گذشته نیز در محافل خبری از انتقاد روحانی نسبت به تعلل در برکناری میعاد صالحی شنیده شد.

واکنش منفی دولت به انتصاب «میعاد صالحی»

انتقادات به انتصاب میعاد صالحی به ریاست صندوق بازنشستگی

سوال از محمد شریعتمداری در مورد انتصاب میعاد صالحی

دیوان محاسبات انتصاب میعاد صالحی را مغایر با قانون دانست [+سند]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. من گزارش امروز شما را کاملا مطالعه کردم که در موردآخرین روزهای آقای میعاد صالحی در صندوق بازنشستگی کشور و ارتباط ریاست محترم بازرسی کل کشور از مکاتبه با وزیر کار در مورد تخلف در انتصاب آقای میعاد صالحی به عنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگیکشوری خبر دادتا پایان ماجرا در گزارش . موضوع مهم دیگر تذکر رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی در مورد انتصاب ایشان در صفحه دیگر گزارش مطرح شده است و بیان شده است که جوان گرایی در انتصابات باید همراه با شایستگی باشد که بسیار منطقی و کاملا صحیح بیان کردند . موضوع دیگر که در صفحه دیگر گزارش مطرح شده است انتصاب های فامیلی مقامات برای فرزندان و یا داماد و نزدیکان خود در پست های سازمانی در کل کشور بیان شده است که کار بسیار ناپسند و غیر منطقی و از نظر و دیدگاه همه مردم بسیار نادرست است که باید تجدید نظر شود چرا که انتصاب ها و استخدام ها باید بر اساس آزمون استخدامی کشور و یا همچنین لیاقت افراد و با توجه به پست های قبلی و عملکرد مثبت آنها باید باشد نه بر اساس ارتباط فامیلی و دوستی آنها با مقامات کشور و یا مدیران و مدیران ارشد و یا وزیران و غیره باشد :::علی مرزوق ۲ مرداد ماه ۱۳۹۸ تقویم شمسی:::

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا