خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیمان قاسم خانی: فیلم بعدی را شاید چند سال دیگر بسازم

نشست خبری فیلم «خوب بد جلف» با حضور «پیمان قاسم خانی»، «سام درخشانی»، «حمید فرخ نژاد» و «پژمان جمشیدی» برگزار شد و در ابتدای نشست، حضار به احترام مرحوم حسن جوهرچی ایستادند.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، «پیمان قاسمخانی» در این نشست گفت: ما فرصت های خوب اکران را از دست دادیم و در نهایت فکر کردیم بد نیست اگر بتوانیم فیلم را به اکران عید برسانیم. وی در جواب یکی از خبرنگاران گفت: برنامه خاصی را برای فیلم سازی مدنظر ندارم و می خواهم همچنان نویسنده باشم و شاید فیلم بعدی را چند سال دیگر بسازم که فیلمنامه ای جدی دارد.

خبرنگار دیگری پرسید در تاریخ جشنواره ی فیلم فجر کمدی های خوبی حضور داشته ولی معمولا مورد اقبال و توجه داوران قرار نمی گیرد. فرقی که بین کمدی تجاری و کمدی های دیگر قائل هستید چیست؟

قاسمخانی پاسخ داد: کمدی هایی که رگه های اجتماعی دارند با کمدی های تجاری واقعا متفاوت هستند و معمولا کمدی های اجتماعی مورد توجه و اقبال داوران جشنواره ای قرار می گیرند. این تفاوت حتی در آثار سینمایی دنیا وجود دارد و من به عنوان یکی از طرفداران فیلم های تجاری تمیز، آن را پذیرفته ام.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر قرار بود این فیلمنامه را به کارگردان دیگری بسپارید، او چه کسی بود، پاسخ داد: انتخاب ما اول رامبد جوان، بعد حسن فتحی و سروش صحت بود که با توجه به این که فیلمنامه به موقع آماده نشد این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا