خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حوزه هنری: «سرکوب» توقیف نشده  است

پیش فروش بلیت فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران در سینماهای «ساحل»، «چهارباغ» اصفهان و همچنین «هویزه» مشهد که وابسته به حوزه هنری است، آغاز شده بود. با نزدیک شدن به زمان اکران، تمامی سانس‌ها برای نمایش فیلم حذف شده است. در خبرها از احتمال تحریم این فیلم توسط «حوزه هنری» صحبت شده بود که یکی از مسوولان حوزه این موضوع را رد کرد و گفت: «حوزه هنری هنوز به جمع‌بندی برای اکران نرسیده است»

غلامرضا فرجی مدیر پخش سینماهای حوزه هنری در پاسخ به انصاف نیوز گفت: «تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم به کسی اعلام نکرده‌ایم که فیلم را توقیف کرده‌ایم و آن را پخش نمی‌کنیم. آقای اسماعیلی توزیع‌کننده‌ی فیلم نیز در جریان است. حوزه هنوز به جمع‌بندی برای اکران نرسیده است. باید فیلم را ببینیم تا درباره‌ی آن اعلام نظر بکنیم. شما حتی می‌توانید این سوال را از آقای اسماعیلی توزیع‌کننده‌ی فیلم نیز بپرسید.»

یکی از عوامل فیلم نیز در اینباره به انصاف نیوز گفت: «تا این لحظه چیزی مبنی بر تحریم فیلم توسط حوزه هنری به ما اعلام نشده است. لغو هم به ما اعلام نشده است، تنها خبرنگارها سانس در مشهد را دیده‌اند که برداشته شده است.»

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا