خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و اورتون 12 شهریور 1401

پخش زنده لیورپول و اورتون 12 شهریور 1401 را با ما ببینید. دو تیم امروز و از ساعت 16 در دربی مرسی‌ساید به مصاف هم خواهند رفت.

اورتون جذاب فرانک لمپارد امروز و از ساعت 16:00 به وقت ایران در گودیسون پارک میزبان لیورپول یورگن کلوپ است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و اورتون 12 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده لیورپول و اورتون 12 شهریور 1401

تیم‌های بندر لیورپول امروز و در هفته ششم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هیچ یک اوضاع خوبی ندارد. لیورپول قدرتمند کلوپ که به نظر حتی بهتر از فصل قبل می‌رسید، لیگ را با دو تساوی ناامیده کننده برابر فولهام و کریستال پالاس آغاز کرد و در هفته سوم برابر منچستریونایتد شکست خورد تا اصلا اوضاع خوبی نداشته باشد. البته قرمزهای آنفیلد دربازی چهارم همه کم‌کاری‌های خود را با پیروزی 9 بر 0 برابر بورنموث جبران کردند و در هفته پنجم نیز در جدالی حساس، نیوکسل را شکست دادند.

اورتون لمپارد اما که نه فصل گذشته تیم جذابی بود و نه امسال، با وجود ستارگانش به علت بی‌کفایتی محض فرانکی، حالا هم اوضاع خوبی ندارد و در 5 هفته تنها 3 امتیاز حاصل از 3 تساوی کسب کرده است. آن‌ها فصل را با دو شکست برابر چلسی و استون ویلا آغاز کردند و در ادامه سه تساوی ناتینگهام فارست، برنتفورد و لیدز یونایتد ثبت کردند تا سه امتیازی شوند.

در 5 تقابل آخر دو تیم، 2 بازی مساوی شده، 2 بار لیورپول پیروز شده و 1 بار هم اورتون. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و اورتون 12 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 16:00 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و اورتون 12 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال لیورپول و اورتون 12 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال لیورپول و اورتون 12 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا