خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«گاف اکبر» گنجی

مدیر مسوول اصولگرای روزنامه‌ی «جوان»، با نقد پست یک پیج اینستاگرامی غیرمعتبر، آن را صفحه‌ی رسمی خاتمی فرض کرده و نوشته است: «اگر ایشان نیز همانند هاشمی نگوید که پیج من دست دیگری و از آن خبر ندارم باید بپذیریم که ایده داماد لرستان و فرزند آذزبایجان همچنان منطق حاکم و دوگانه ساز این جماعت است و اصرار بر فتنه ادامه دارد».

به گزارش انصاف نیوز، تنها صفحه‌ی رسمی سیدمحمد خاتمی، «خاتمی مدیا» است اما با این حال «عبدالله گنجی» که آن را اشتباه گرفته و یا با زیرکی به پیج دیگری استناد کرده، نوشته است:

«پیج اینستاگرام خاتمی در آخرین پست خود بر روی تصویر میرحسین موسوی نوشته است: “رییس جمهورم را آزاد کنید”. معنی حرف این است که خاتمی در ارسال نامه از در پشتی و جلسات خصوصی به همراه حجاریان، تاج زاده، صفایی فرهانی، بهزاد نبوی و دهها اصلاح طلب دیگر با صراحت بر عدم تقلب تاکید می‌کنند اما برای تحریک ضد انقلاب که کامنت‌های آنچنایی ذیل پستش قرار دهند آن کار دیگر می‌کند. اگر ایشان نیز همانند هاشمی نگوید که پیج من دست دیگری و از آن خبر ندارم باید بپذیریم که ایده داماد لرستان و فرزند آذزبایجان همچنان منطق حاکم و دوگانه ساز این جماعت است و اصرار بر فتنه ادامه دارد. گویی نظام به خوبی دست این جماعت را خوانده است. باید نظام به حصر پایان دهد و محاکمه علنی را آغاز نماید. از طراحی فتنه گرفته تا قتل و شهادت دهها شهروند هیچ، فقط به خاطر یک جمله‌ی رییس جمهور محبوب جناب خاتمی (موسوی) را محاکمه کنند که قبل از باز شدن حتی یک صندوق شخصا و رسما اعلام کرد: “برنده قطعی انتخابات اینجانب هستم با فاصله بسیار”، تا امر تهییج ناشی از تقلب در صبح شنبه رونمایی شود. و مرحله‌ی پایانی تئوری جین شارپ که در خواست رفراندم است نیز از سوی خاتمی اعلام گردد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام،
    آنقدر به این خزعبلات پاسخ داده ایم که دیگر خسته شدیم ! خودتان را بکُشید، دوده نمیتواند طلا را سیاه نشان دهد! با یک فوت ( دمیدن ) بر آن، دوده فرو ریخته و طلا با رنگ درخشانش هویدا میگردد ! بیش از 8 سال است دارید آب در هاون میکوبید !

    23
    1
    1. جناب ابوالقاسم این عناصر اگر چنین نجوند این درد سوئ هاضمه را نه چهار مرحله هضم اگر چهل مرحله بگذرانندکم است چگونه جبران کنند؟این اراجیف تبدیل به به صقلی شده است درمان ناپذیر……

  2. عبدالله گنجي در كجاي سپهر سياسي ايران قرار دارد كه بايد مطالب بي ارزش كانالش بيايد. آنچه باعث ديده شدن اين مطلب شده، تيتر شماست و نام اكبر گنجي.

    22
  3. ….. باید نظام به حصر پایان دهد و محاکمه علنی را آغاز نماید. …..

    این هم یک گاف دیگه از این عنصر کاسه داغ تر از آش .
    محاکمه علنی را که خود این عزیزان از روز اول خواستار شدند و تنها خواسته آنها تا به امروز بوده و هست .

    بزرگش نخوانند اهل خرد
    که نام بزرگان به زشتی برد

    19
  4. جناب گنجي، بقول خودتان فرار به جلو ميکنيد!! اصرار بر انجام کاري داريد که ميدانيد حتما انجام نميشود، د اگه دادگاهي باشد و محکمه اي که صد البته عادل و بيطرف، که شما و دوستانتان خريدار ميلياردي سوراخ موش خواهيد بود! راست ميگوئيد و ادعاي آزادگي داريد، بدون پايان دادن به حصر و بدون رجزخواني هاي مهمل، دادگاه را برگزار و محاکمه را علني شروع کنيد؛ خاطرتان هم جمع که محصورين گفته اند نتيجه دادگاه هرچه باشد، بدون واخواهي و اعتراض، و با آغوش باز مي پذيرند و تن در ميدهند، اما شما چه؟ مي پذيريد؟

    22
  5. انصاف كه گاف مي گرفتي همه عمر
    ديدي كه چگونه گاف انصاف گرفت
    آیا انصاف نیوز گاف گیر در حرکتی زیرکانه از اسم اکبر گنجی برای جذب مخاطب به جای عبدالله گنجی استفاده کرده است یا گاف داده است ؟

    2
    9
    1. «گاف اکبر» یک عبارت است که داخل گیومه آمده پس گاف نیست بازی زبانی است

      11
      1
    2. ماعر خود زرنگ بين!! منظور انصاف اينه که گاف گنجي اينقدر بزرگ و روشنه که ناچار بايد گفت گاف اکبر!! يعني شماها از اين يه ذره درک هم عاجزيد!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا