خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور محمدرضا خاتمی در فراکسیون امید

فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به حضور محمدرضا خاتمی در جلسه امروز این فراکسیون گفت که فراکسیون امید کارگروهی به ریاست آقای عارف برای پیگیری و تعامل با قوه قضاییه تشکیل می‌دهد که این کارگروه موضوع پرونده قضایی آقای محمدرضا خاتمی را هم پیگیری می‌کند.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید گفت: امروز هیات رئیسه فراکسیون و دو کمیته سیاسی و حقوقی جلسه‌ای را با حضور محمدرضا خاتمی برگزار کردند که در آن آقای خاتمی توضیحاتی درباره جزئیات دادگاه، حکم صادره و دفاعیاتش ارائه کرد.

به گفته وی در این جلسه اعضای هیات رئیسه فراکسیون سوالاتی درباره اظهارات آقای محمدرضا خاتمی و مقامات داشتند که مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون امید ادامه داد: فراکسیون امید از شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده آقای خاتمی در دادگاه تجدیدنظر درخواست دارد تا با تشکیل جلسه دادرسی اسناد و مدارک ارائه شده را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

وی در پایان گفت که قرار است کارگروهی به ریاست عارف برای پیگیری و تعامل با قوه قضاییه تشکیل شود که این کارگروه موضوع پرونده قضایی آقای خاتمی را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا