خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رقص دختران با مانتو و مقنعه در کنسرت ساسی مانکن

کنسرت ساسی مانکن با رقصنده‌هایی که لباس مدرسه‌های دخترانه ایران را پوشیده بودند و با آهنگ «آقامون جنتلمنه» میرقصیدند، در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده است.

به گزارش انصاف نیوز، ساسی مانکن که موزیک ویدیوی او با عنوان «آقامون جنتلمنه» دو ماه پیش در تعدادی از مدارس با همراهی تعدادی از دانش آموزان مواجه شده بود که با آن از خود ویدیو می‌گرفتند، حالا این بار در کنسرت خود در لس آنجلس از رقصنده‌هایی با لباس مدرسه استفاده کرده است.

یکی از کابران شبکه‌اجتماعی گفته که از نظر او «رقص با مانتو و مقنعه وسط لس آنجلس؛ هوشمندی ساسی در این انتخاب جالب توجه است».

دیگری اما نوشته است «هدفش از اینکار تخریب حجابه. جای تاسف هست که در قرن بیست و یکم ادمایی که ادعای دموکراسی دارن انقدر به باحجابا گیر میدن».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کی گفته تخریب حجاب هستش اون تخریب گران عزیز داخل ایران نشستن که با یه دسته کامل به مبارزه با دختران میپردازن ولی تاسف داره بغل گوش اونها خلاف کار خفت گیری میکنه مامور وجود برخورد نداره طرف دزده با مواد جابجا میکنه مامور چیزی به اسم وجود نداره تا برخورد کنه تازه ولایت مدارها هم امثال حامدزمانی که دیگه افتضاح کامل هستن

    10
    4
  2. خودت فهمیدی وی گفتی؟
    چرا قیمه ها را میریزی تو…
    اگه جلو ابتذال گرفته نشه همینا فردا میشن همون مواد فروش و دزدی که تو ازشون می نالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا