خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری اعضای «شبکه ترویج سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان همدانی»

سرهنگ علی اکبر کریمپور، مسوول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از انهدام «شبکه ترویج سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان همدانی» خبر داد.

به گزارش ایرنا سرهنگ علی اکبر کریمپور روز دوشنبه در این باره توضیح داد: گروه هایی در فضای مجازی و حقیقی به صورت شبکه ای اقدام به عضوگیری از بانوان و دختران همدانی می کردند تا آنان را برای حضور در میهمانی و مراسم های خاص با اهداف ضد فرهنگی آماده سازند.

وی با تاکید بر تلاش فروان در راستای انهدام این شبکه گفت: دشمنان نظام سعی در ایجاد موج رسانه ای با ترویج سبک زندگی غربی دارند که با انهدام و دستگیری این شبکه به اهداف شوم خود نرسیدند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تشریح فعالیت این شبکه گفت: مدیران این مراسم ها برای دعوت از میهمانان خود که بیشتر از بانوان فرهنگی، آرایشگران و خانم های خانه دار بودند اقدام به ایجاد کانال هایی در فضای مجازی با عناوین مختلف کرده و با بیان شرایط و تبلیغات خاص از مدعوین خود برای حضور در میهمانی ها دعوت می کردند.

سرهنگ کریمپور اضافه کرد: متولیان برگزاری این مراسم با بیان شرایطی همچون نداشتن وسایل صوتی و تصویری، حضور نداشتن فرزندان ذکور، اعتماد فرد مدعو را جلب کرده و اقدام به برگزاری میهمانی هایی تشریفاتی در بهترین هتل ها و تالارهای شهر همدان می کردند.

وی گفت: محتوای مراسمات برگزار شده رقص و پایکوبی بانوان، دعوت از خانم های خواننده همراه با سرو مشروبات الکلی برای این افراد، دعوت از خانم های رقاص از تهران و شهرستان های دیگر بوده و مراسم رقص و پارتی به سبک کشورهای خارج برگزار می شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به یکی از شگردهای تبلیغاتی این شبکه گفت: آنها در تبلیغات خود از افراد مدعو می خواستند ساعاتی از شوهر و فرزندان خود دور شده و فقط به خودشان فکر کنند و شاد باشند.

کریم پور گفت: این شبکه سازماندهی شده که با بهره گیری از پشتبانی های مالی دشمنان داخلی و خارجی درصدد ترویج فرهنگی غرب و ابتذال در بین زنان جامعه بودند پس از رصد اطلاعاتی در یک عملیات موفق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: طی هماهنگی های قضایی انجام شده ۲۰ نفر از این افراد مورد برخورد، توجیه و ارشاد قرار گرفتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا