خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهرداد محمدی به استقلال پیوست

مهرداد محمدی به استقلال پیوست تا سرانجام اولین خرید جواد نکونام برای آبی‌ها رسمی شود و این مهاجم 30 ساله پس از چندسال بازی در قطر به ایران بازگردد.

به گزارش انصاف ورزشی، استقلال پس از ناکامی فصل گذشته در این فصل و با حضور جواد نکونام به نظر می‌رسد رفت و آمدهای زیادی را در لیست بازیکنان خود تجربه کند و اصطلاحا فصل پوست اندازی استقلال با نکونام از راه رسیده است.

در این بین مهرداد محمدی مهاجم 30 ساله ایرانی که پس از بازی برای راه آهن تهران و سپاهان اصفهان مدتی را در پرتغال، قطر و بلژیک به فوتبال خود ادامه داد، رسما با قراردادی دو ساله به جمع شاگردان نکونام پیوست.

محمدی که به جز دوره نه چندان موفق در سپاهان همواره ستاره موفق تیم‌های ناموفق، قعرنشین و ضعیف بوده است حالا در دومین تجربه حضور در یک تیم مدعی قهرمانی سخت به دنبال اثبات ارزش‌های خود است.

نکته جالب در خصوص این خرید باشگاه استقلال اظهارنظرهای قدیمی محمدی در برنامه‌های مختلف مبنی بر علاقه به رقیب سنتی پرسپولیس است؛ مهرداد و میلاد محمدی برادران دوقلوی فوتبال ایران بارها از علاقه به پرسپولیس سخن گفته بودند و حتی مهرداد سابقه یک سال بازی برای جوانان پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد.

مهرداد محمدی که به برخلاف برادر خود میلاد به واسطه پست بازی هرگز نتوانسته جایی برای خود در تیم ملی ایران باز کند، قطعا با حضور در استقلال نیم نگاهی به پوشیدن لباس سفید تیم ملی ایران نیز دارد.

به هرروی میلاد محمدی به استقلال پیوست تا نقل و انتقالات باشگاه استقلال شکل جدی‌تری به خود بگیرد و احتمالا چند روز آینده روزهای شلوغ و پر رفت و آمد باشگاه استقلال باشد؛ از محمد نادری و آرمین سهرابیان به عنوان خریدهای بعدی جواد نکونام برای استقلال نام برده می‌شود.

مهرداد محمدی به استقلال پیوست
مهرداد محمدی به استقلال پیوست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنظرم با توجه به روحیات جنگندگی و سخت بودن محمدی احتمالا بیش از آنچه تاکنون دیده این موقع میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا