خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به پلمپ دانشکده خبر از سوی بنیاد مستضعفان

توییت‌های مخالفان و‌ موافقان اقدام بنیاد مستضعفان در پلمپ دانشکده خبر را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

پرویز فتاح: ‏عمداً از ‎#دانشکده_خبر شروع کردیم تاخبرش به گوش همه برسد عزم جدی است.اموال مستضعفان دست هرمقام ومنصبی باشد بایدبرگردد.مخلص وارادتمنداهالی رسانه ودانشجویان عزیز هستیم.گفتیم فعلا ملاحظه وفک پلمپ کنند ولی مهلت تاپایان مرداد خواهد بود.اینبار راملاحظه کرديم ولی بعداملاحظه ای در کار نیست

مجتبی حسینی: ‏‎آقای فتاح می توانستید از بزرگراه تهران_شمال،از اعلام صورت هزینه چند صد میلیاردی بازسازی ساختمان بنیاد،از فروش زمینها و مستغلات بنیاد،از تلکابین رامسر،از فروش هتلها و… شروع کنی.برادر محترم کار درست نیاز به دادار ودودور رسانه ای نداره.پوست موز ول دادن زیرپاتون.رفتید روش.

سیدعلی مجتهدزاده: ‏گويا جناب آقای ‎#پرویز_فتاح نميداند که برای تخليه ملک‌ از دست مستأجر ولو بدحساب نياز به مراجعه به مراجع ‎#قانونی وجود دارد در جريان پلمپ ‎#دانشکده_خبر اگر حکم قضائی وجود نداشته کسی که بايد محاکمه شود آقای فتاح است ‎#قانون ‎#دادرسی_عادلانه

مارکس وبر: ‏بنیاد مستضعفان ساختمانها و املاکش را پس میگیره چیکار میکنه؟! برمیگردونه به مستضعفان؟! یا به بنیاد؟!
مسئله فقط چند تا ساختمانه؟! بس کنید این نمایش مسخره را.
بنیاد مستضعفان باید پاسخگوی عملکرد چند دهه گذشته خودش باشد نه اینکه با پلمپ چند تا ساختمان نمایش شفافیت راه بیندازد.

مهدی خاکی فیروز: ‏‎شما جزو معدود مدیرانی هستید که سلامت مالی دارند و در واقع متعلق به نسلی رو به انقراض هستید. امیدوارم موفق شوید این رویه را در همه جا دنبال کنید. ولی بعید می دانم که آرمانی تحقق یافتنی باشد.

سیدپویان حسین‌پور: ‏خبری منتشر شد که امروز دانشکده خبر ایرنا با حکم قضایی و شکایت ‎#بنیاد_مستضعفان پلمپ شد!
از نزدیکان رئیس جدید بنیاد جویا شدم، گفتند گویا مربوط به عدم پرداخت دو ساله اجاره و عدم اجراى تعهدات دانشكده است و در دوره قبلی گردش کار شده..
درمورد حواشی پیش‌آمده هم گفتند که رسیدگی می‌کنند.

علی اکرمی: ‏اینهمه ملک و املاک ‎#بنیاد مستضعفان دست اشخاص و نهادها و سازمانهاست؛ با پلمب دانشکده خبر به نظر از داخل بنیاد پوست خربزه زیر پای ‎#فتاح انداختن که با فشار افکار عمومی از پس گیری اصلی ها منصرف شود

پدرام الوندی: ‏‎#جهت_اطلاع | ‎#دانشکده_خبر ‎#ایرنا خودگردان است و ریالی بودجه دولتی در این سال‌ها نداشته است. دشواری کار فرهنگی و آموزشی سبب شده در بازپرداخت تعهداتش دچار مشکل شود. بیش از یکسال بود مذاکراتی برای موضوع مطالبات بنیاد از دانشکده در حال انجام بود. نقد اصلی بنده و گلایه اصلی ‎#دانشکده_خبر و ‎#ایرنا از بابت شیوه خاص! به کارگرفته شده برای وصول مطالبات بود. اینکه آدم‌های خود سازمان، بدون رجوع به مرجع قضایی، با دستگاه جوش و زنجیر برای پلمپ بیایند. ضرب و شتم کنند و اموال دانشکده را تخریب کنند، هیچ توجیهی ندارد.

سیروس: ‏‎خوبی مدیر پاکدست اینه که مثل شما
توان این رو داره که واسه مال مردم خور ها خط و نشان بکشه
و مال مردم مستضعف رو از حلقومشون بیرون بکشه
اگر جای آقای فتاح
یه مدیر نجومی بگیر نشسته بود هم همچین چیزهایی را میدیدم؟
قطعا نه

یوسف: ‏‎‎این انقلاب هر ضربه و لطمه ای خورده از همین ملاحظات بی پایه خورده.
لطفا ملاحظه نکنید آقای مهندس.
اگر فقط و فقط یکبار ملاحظه کاری کنید، قادر به جمع کردن پرونده ای به این بزرگی نخواهید بود.

سراج میردامادی: ‏اینجور که جناب فتاح پر گاز و با عزم و اراده در ریاست بنیاد مستضعفان شروع بکار کرده اند اموال مستضعفان را پس می گیرند ان شالله تا سال دیگه باید ریشه فقر و محرومیت را بخشکانند و مستضعفان در اقصی نقاط کشور باید به رفاه و آسایش و اشتغال برسند! اینطور نیست؟
‎#دانشکده_خبر

بهداد: ‏‎جناب مهندس فتاح! شما از رويش هاي ‎#انقلاب_٨٤ هستيد.انقلابی که حلقه ی بسته ی مدیریت را شکست و با تقویت مردم و رشد دادن مدیرانی مومن و جسور، ادامه ی حیات لیبرال ها و فئودال ها را در سطوح مدیریت های راهبردی دشوار ساخت.
تصور کن ‎#اگر_احمدي_نژاد_نبود چه وضعی داشتیم؟
‎#تازه_اول_عشقه

محمد معینی: ‏کاش می‌شد به این «احقاق حق» و «ابطال باطل»ها امیدوار بود ولی مثل روز روشنه که «مصلحت» بارها چیره خواهد شد چه بسا بدون رسیدن خبری به گوش‌ها!
فتاح روسای پیش از خود را که رضایت به غصب اموال مستضعفان دادند، به پای میز محاکمه می‌کشد؟ لیست اموال غصبی را منتشر می‌کند؟

حسام‌الدین ابوالحسنی: ‏‎کاش این صراحت برای همه و همه‌جا باشه. یعنی مهم نباشه مال مستضعف تو صداوسیماست یا توی دولت، مجلس یا قوه قضائیه، حوزه علمیه یا سازمان تبلیغات، ارتش یا سپاه پاسداران. این صراحت توی همه‌جا باشه و کار خوب انجام شه.
ان‌شاءالله کم‌کم دوباره حس خوب به همه‌مون برگرده!

مهدی محمودیان: ‏‎#ایرنا چند روز پیش از ‎#پرویز_فتاح می‌خواهد گزارش مالی دوران مدیریتش در ‎#کمیته_امداد رامنتشر کند
و ایشان که حالا رییس ‎#بنیاد_مستضعفان است به بهانه اجاره معوق با کارمندان بنیاد(توجه کنید نه باحکم قضایی ویا پلیس) به دفتر ‎#دانشکده_خبر (متعلق به ایرنا)حمله کرده و آنجا را پلمپ می‌کند

پگاه طوسی: ‏دانشکده خبر تهران وابسته به خبرگزاری جمهوی اسلامی (ایرنا) به دلیل عقب افتادن اجاره با شکایت بنیاد مستضعفان پلمب شد. این همه ‎#صدا_و_سیما داره تعریف ‎#صاحبخونه_خوب میکنه، بنیاد اینجوری میکنه 😁

مهدی افشارنیک: ‏كاري كه ديروز بنيادي ها كردن كه با يك سري نيروي اجاره اي ريختن دانشكده خبر، روشن ساخت يك سري نهادها هستن هم پليس دارن هم خودشون حكم ميدهند. فرموده اند كه تازه شروع كرديم ، يعني سبك تازه اي از ملوك الطوايفي و تيول داري قرار است شاهد باشيم؟

سعیده اسلامیه: ‏جناب ‎#پرویز_فتاح کاش اقتدارش رو از ‎#ساختمان_پلاسکو شروع می‌کرد نه ‎#دانشکده_خبر .

مهدی: ‏‎سید اعتماد مردم و به نظام برگردون
میتونی
درامد بنیاد و خرج کردش و یه سایت بذار شفاف کن
بنیاد مستضعفان ازون چشمهای اسفندیاره(پاشنه اشیل خارجیشه)

آیسان تنها: ‏آیا انتظار می‌رفت ‎#پرویز_فتاح به عنوان یک مسئول غیرانتخابی، برای مثلا حفظ اموال ‎#بنیاد_مستضعفان، سراغ اموال وابستگان قدرت بره؟
نه. البته ‎#دانشکده_خبر یعنی مهد تربیت خبرنگار به عنوان دیده‌بان شفافیت و سلامت ارکان نظام سیاسی، اولین گزینه مورد توجه برای یک مسئول ‎#اتصابی باید باشه

سعید کاکاوند: ‏الان باید رییس دانشکده خبر پیامک بزنه به تلویزیون بگه اقای ‎#فتاح با اینکه میتونست اسباب و اثاثیه مارو بریزه بیرون لطف کرد به یک گوشمالی ساده بسنده کرد از این ‎#صاحبخانه_خوب بسیارسپاسگزاریم ازطرف مدیریت ودانشجویان دانشکده خبر

مهدیانی: ‏آیا آقای فتاح همین رفتار رو که با دانشکده خبر داشت ، می تونه با دفتر کار آقایان حداد عادل در خیابان فرشته و احمدی‌نژاد در ولنجک داشته باشه؟ ما رسانه ای ها منتظریم

فیلیپ: ‏‎‎دانشکده خبر ضعیفترین حلقه و یک سازمان در شرف تعطیلیه که حکم انحلالش در سال ۹۷ صادر شده و داره مراحلشو طی میکنه.
اگر منظوری که داشتید این بود که گفتید دقیقا عکسش عمل کردید و به دم‌کلفت‌ها پیغام دادید که باز هم قرار نیست سراغ اونها برید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. فتاح را احمدی نژاد بزرگش کرد چرا قدرناشناسی کند همه به هم باج میدهند و فتاح هم از این قائده مستثنا نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا